Browsing by Author "Fedortsova, Maryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління враженнями: значення, прояви та способи виявлення(Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2019) Щетініна, Людмила Валеріївна; Shchetinina, Liudmila; Щетинина, Людмила Валерьевна; Рудакова, Світлана Григорівна; Rudakova, Svetlana; Рудакова, Светлана Григорьевна; Федорцова, Марина Сергіївна; Fedortsova, Maryna; Федорцова, Марина СергеевнаМетою статті є виявлення сучасних трендів у сфері управління враженнями на основі соціологічного дослідження та розробка рекомендацій керівникам, працівникам служб управління персоналом. У ході проведеного соціологічного дослідження було виявлено, що 91% респондентів зазвичай намагаються справити позитивне враження про себе. До основних причин управління враженнями належать бажання: мати гарні стосунки з колегами по роботі – 71%, мати корисні зв’язки – 44%, отримати вигоду для себе – 33%; прагнення бути ідеальним в очах оточуючих – 29% респондентів. Важливо, що 48% респондентів відповіли, що управляють враженнями для досягнення власних цілей, а ще 13% не використовують, але хотіли б дізнатися про стратегії управління враженнями. Негативними наслідками управління враженнями найчастіше, на думку респондентів, є втрата довіри до людини, виникнення стійкого бажання припинити спілкування з нею, а також можливість прийняття хибних управлінських рішень. Актуальність вивчення технік управління враженнями наразі підвищується, оскільки поширюється їх використання. Тому розроблені способи їх виявлення стануть у нагоді фахівцям задля нейтралізації негативного впливу, прийняття вірних управлінських рішень, формування об’єктивного враження про людину. The article is aimed at identifying the current trends in the field of impression management based on sociological research and developing recommendations to managers, employees of services for personnel management. In the course of a sociological survey is identified that 91% of respondents usually try to make a positive impression of themselves. The main reasons for impression managing are the desire: to have good relations with colleagues at work - 71%, to have useful connections - 44%, to get a benefit for one’s self - 33%; to look perfect in the eyes of others - 29% of respondents. It is important that 48% of respondents said that they did manage their impressions to achieve their own goals, and another 13% did not, but would like to know about the strategy of managing impressions. The negative consequences of managing impressions, according to respondents, are the loss of trust in the person, the emergence of a strong desire to stop communicating with the person, as well as the ability to make erroneous managerial decisions. The relevance of learning impression management techniques increases as their use is being spread. Therefore, the elaborated ways to identify them will be needed by specialists to neutralize the negative impact, make the right managerial decisions, form an objective impression of a person. Целью статьи является выявление современных трендов в области управления впечатлениями на основе социологического исследования и разработка рекомендаций руководителям, работникам служб управления персоналом. В ходе проведенного социологического исследования было выявлено, что 91% респондентов обычно пытаются произвести положительное впечатление о себе. К основным причинам управления впечатлениями принадлежат желание: иметь хорошие отношения с коллегами по работе – 71%, иметь полезные связи – 44%, получить выгоду для себя – 33%; стремление быть идеальным в глазах окружающих – 29% респондентов. Важно, что 48% респондентов ответили, что управляют впечатлениями для достижения собственных целей, а еще 13% не используют, но хотели бы узнать о стратегии управления впечатлениями. Негативными последствиями управления впечатлениями чаще всего, по мнению респондентов, являются утрата доверия к человеку, возникновение стойкого желания прекратить общение с ним, а также возможность принятия ошибочных управленческих решений. Актуальность изучения техник управления впечатлениями повышается, поскольку распространяется их использование. Поэтому разработанные способы их выявления понадобятся специалистам для нейтрализации негативного влияния, принятия верных управленческих решений, формирования объективного впечатления о человеке.