Browsing by Author "Fedosieieva, Hanna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Виробники сільськогосподарської продукції України на зовнішніх ринках: сучасний стан та перспективи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Федосєєва, Ганна C.; Fedosieieva, HannaСьогодні без перебільшення сільське господарство є однією з бюджетоутворюючих галузей здатних реально визначати тенденції розвитку не лише сільських територій та окремих регіонів, а й країни в цілому. При цьому на передній план виходять сільськогосподарські товаровиробники, які адаптуючи свою діяльність до трансформаційних зрушень у міжнародному масштабі, здатні наростити та ефективно реалізувати на зовнішніх ринках свій експортний потенціал. Характеристику зовнішньоекономічної діяльності сільськогосподарських підприємств надано в наукових працях О. О. Голосова, І. В. Гончаренко, Л. А. Зубченко, С. М. Кваші, А. В. Ключник, Л.В. Назарової, К.В. Наконечної, О. М. Яценко та інших. Разом з тим проблематика обґрунтування дієвих заходів направлених на швидкий та ефективний розвиток сільськогосподарських товаровиробників у міжнародному масштабі потребує постійного оновлення. Метою роботи є дослідження сучасного стану та перспектив розвитку виробників сільськогосподарської продукції України на зовнішніх ринках. У статті описано діяльність досліджуваних суб’єктів на зовнішніх ринках зерна, насіння соняшнику, овочів, м’яса, меду, волоського горіху. Для кожного з даних ринків визначено обсяги експорту, найбільші країни імпортери, основні вітчизняних гравців в міжнародному масштабі. Описано думку автора щодо найбільших стримуючих і стимулюючих факторів розвитку сільськогосподарських товаровиробників України на зовнішніх ринках. Зокрема зосереджено увагу на: державній підтримці сільського господарства; якості вітчизняної сільськогосподарської продукції та її відповідності стандартам на ринках окремих країн; невідповідність наявного ресурсозабезпечення сільськогосподарських товаровиробників необхідному для розширеного відтворення та виходу на зовнішні ринки; рівню врожайності, яка, на наше переконання, враховуючи сучасні умови розвитку, є скоріше конкурентною перевагою на зовнішніх ринках, ніж відставанням; рівню світових цін на основні експортні позиції українських виробників сільськогосподарської продукції та їх відповідності українським експортним цінам; інформаційному забезпеченні зовнішньоекономічної діяльності досліджуваних суб’єктів; та інших факторах. Окрім того, зазначено: українські сільськогосподарські товаровиробники мають найбільші можливості сформувати стійкі конкурентні переваги у реалізації на зовнішніх ринках соняшнику, ячменю, кукурудзи, пшениці, горіхів, ріпаку, томатів. Перспективними напрямами ефективного розвитку досліджуваних суб’єктів на зовнішніх ринках названо: реалізація дієвої зовнішньоекономічної політики щодо сільського господарства; впровадженні комплексу регіональних Програм розвитку сільського господарства та сільських територій; формування якісного економічного потенціалу виробників сільськогосподарської продукції України; активізації зовнішньоекономічної діяльності досліджуваних суб’єктів; сертифікації діяльності виробників сільськогосподарської продукції України на відповідність вимогам міжнародних систем. Today, without exaggeration, agriculture is one of the budget-forming industries capable of really identifying the development trends not only of rural territories and individual regions, but also of the country as a whole.At the same time, agricultural producers are coming to the fore, who, by adapting their activities to transformational shifts on an international scale, are able to increase and effectively realize their export potential in foreign markets.The characteristics of foreign economic activity of agricultural enterprises are given in scientific works: О. О. Golosova, I. V. Goncharenko, L. A. Zubchenko, S. M. Kwashi, A. V. Klyuchnik, L. V. Nazarova, K. V. Finally, O. M. Yatsenko and others. At the same time, the issue of substantiation of effective measures aimed at the rapid and efficient development of agricultural producers on an international scale requires constant updating.The purpose of this work is to study the current state and prospects of development of Ukrainian agricultural producers in foreign markets. The article describes the activity of the studied subjects in the foreign markets of grain, sunflower seeds, vegetables, meat, honey, walnuts. For each of these markets, export volumes, major importing countries, major domestic players internationally are identified. The author’s opinion on the major constraints and incentives for the development of Ukrainian agricultural producers in foreign markets is described.Particular attention is paid to: state support for agriculture; the quality of domestic agricultural products and its compliance with standards in the markets of individual countries; the inconsistency of the existing resource provision of agricultural producers with the need for expanded reproduction and entry into foreign markets; the level of yield, which, in our opinion, given the current conditions of development, is more a competitive advantage in foreign markets than a backlog; the level of world prices for the main export positions of Ukrainian agricultural producers and their correspondence to Ukrainian export prices; information support of the foreign economic activity of the studied subjects; and other factors.In addition, is states: Ukrainian agricultural producers have the greatest opportunity to develop sustainable competitive advantages in the markets of sunflower, barley, corn, wheat, nuts, rapeseed, and tomatoes.The promising directions of effective development of the studied subjects in the foreign markets are: implementation of effective foreign economic policy on agriculture; implementation of a set of regional programs for development of agriculture and rural areas; formation of qualitative economic potential of Ukrainian agricultural producers; intensification of foreign economic activity of the studied subjects; certification of activity of agricultural producers of Ukraine for compliance with the requirements of international systems.Item Коучинг як інструмент розвитку лідерських якостей у жінок-підприємниць в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Федосєєва, Ганна Степанівна; Fedosieieva, HannaУ 2023–2024 рр. жіноче підприємництво перетворилося на рушійну силу української економіки. Разом з тим, у підприємництво прийшли жінки, які раніше ніколи не думали про себе як про лідера. Такі жінки часто мають низьку впевненість у собі, бояться відповідальності за самостійно прийняті рішення, їм важко налагодити комунікацію з командою, клієнтами та партнерами. При цьому, українські жінки здебільшого самостійно намагаються поєднати ролі мами, дружини, фахівця, підприємниці, доньки і т.д. У таких умовах, саме коучинг здатен перетворити невпевнену у собі жінку, яка поєднує максимальну кількість функцій у різних сферах, на справжнього лідера. Коучингу, як інструменту розвитку лідерства присвячені праці Дж. Уітмора, А. Черненко-Диба, С. Кові, О. Нежинська, М. Ландсберг та інші. Метою статті є дослідження коучингу, як інструменту розвитку лідерських якостей жінок-підприємниць України. У статті описано ключові фактори впливу коучингу на розвиток лідерських якостей вітчизняних жінок-підприємниць, а саме: допомогу у підвищенні впевненості у собі; розвиток емоційного інтелекту; допомогу у прийнятті рішень; налагодження ефективної комунікації з партнерами, клієнтами, державними органами влади; забезпечення балансу між роботою та особистим життям; допомогу у стратегічному плануванні та розвиткові контактної бази жінки-підприємниці. Також наведено основні проблеми, які можуть супроводжувати вітчизняних жінок-підприємниць, котрі прагнуть розвинути свої лідерські якості за допомогою професійного коуча. При цьому, автор дотримується стійкого переконання, що для української жінки-підприємниці, яка насправді хоче розвинути свої лідерські якості, на перший план має вийти пріоритетність себе нової — упевненої у собі жінки, здатної розбудовувати свій бізнес та вести за собою людей. Саме за цієї умови наведені проблеми є досить легко вирішуваними. Виходячи з цього, запропоновано практичні та дієві кроки для подолання зазначених проблем. In 2023–2024, women’s entrepreneurship turned into a driving force of the Ukrainian economy. At the same time, women who had never thought of themselves as a leader came into entrepreneurship. Such women often have low self-confidence, are afraid of responsibility for independently made decisions, and find it difficult to establish communication with the team, clients and partners. At the same time, Ukrainian womenmostly independently try to combine the roles of mother, wife, specialist, entrepreneur, daughter, etc. In such conditions, it is coaching that can turn a noself-confident woman who combines the maximum number of functions in various fields into a real leader. Coaching, as a tool for leadership development, is devoted to the work of Dz. Whitmore, A. Chernenko-Dyba, S. Kovi, O. Nezhynska, M. Landsberg and others. The purpose of the article is to study coaching as a tool for developing leadership qualities of women entrepreneurs of Ukraine. The article describes the key factors of the influence of coaching on the development of leadership qualities of domestic female entrepreneurs, namely: help in increasing self-confidence; development of emotional intelligence; assistance in decision-making; establishment of effective communication with partners, clients, state authorities; ensuring a balance between work and personal life; assistance in strategic planning and development of the contact base of a female entrepreneur. Also given are the main problems that can accompany domestic female entrepreneurs who seek to develop their leadership qualities with the help of a professional coach. At the same time, the author firmly believes that for a Ukrainian woman entrepreneur who really wants to develop her leadership qualities, the priority of her new self — a self-confident woman capable of building her business and leading people should come to the fore. It is under this condition that the given problems are quite easily solved. Based on this, practical and effective steps are proposed to overcome these problems.