Browsing by Author "Fomina, Iryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фоміна, Ірина Миколаївна; Fomina, Iryna; Савич, Олександр ПетровичДипломна робота присвячена дослідженню ефективності маркетингових стратегій управління брендами з метою підвищення рівня споживчої лояльності. Об’єктом дослідження є Ощадбанк, аналіз якого спрямований на визначення ключових факторів, що впливають на формування позитивного ставлення клієнтів до банківського бренду. В роботі використовуються методи маркетингового аудиту, опитування та аналіз статистичних даних. Результати дослідження нададуть практичні рекомендації для оптимізації стратегій управління брендами та підвищення рівня споживчої лояльності в банківському секторі. The thesis is devoted to the study of the effectiveness of marketing strategies for brand management in order to increase the level of consumer loyalty. The object of the study is Oschadbank, the analysis of which is aimed at identifying the key factors that influence the formation of a positive attitude of customers to the banking brand. The study uses marketing audit methods, surveys and statistical data analysis. The results of the study will provide practical recommendations for optimizing brand management strategies and increasing the level of consumer loyalty in the banking sector.