Browsing by Author "Frank, Vladyslav"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка та стан маркетингової діяльності суб’єктів агробізнесу в умовах війни(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Франк, Владислав; Frank, VladyslavУ статті зазначено, що умови війни негативно впливають на всі сфери економічної діяльності, зокрема, на агробізнес і маркетингову діяльність суб’єктів цієї галузі. Військові дії внаслідок російсько-української війни можуть призвести до зниження виробництва сільськогосподарської продукції, зменшення доступу до ринків збуту та ускладнення маркетингових заходів. У статті поставлено на меті оцінити вплив умов воєнного конфлікту на агробізнес та визначити стратегії для успішної діяльності на ринку в умовах дестабілізації аграрного сектору. У статті висвітлено, що агробізнес в Україні відіграє важливу роль у забезпеченні економічної та соціальної стабільності суспільства. Однак через російське вторгнення в Україну агробізнес зазнав значних втрат. Загальна сума втрат, завданих сільськогосподарській галузі, становить 6,6 млрд дол. США. Скорочення виробництва і блокада портів призвели до непрямих втрат на суму 34,25 млрд дол. США. Посівні площі уразливих регіонів значно зменшилися, що призвело до зниження обсягу виробництва сільськогосподарської продукції. Наприклад, у рослинництві зменшення становить 35–40 %, а втрати через порушення логістики становлять 18,5 млрд дол. США. У рік повномасштабного вторгнення спостерігалося значне зменшення виробництва: збір зернобобових культур знизився на 38 %, соняшнику — на 31 %, картоплі залишився на рівні 2015 р., а овочевих культур зменшився на 24 % порівняно з попереднім роком. Консолідація сільськогосподарського сектору продовжується, а сільськогосподарські підприємства стають важливими у виробництві молока та живої маси тварин на забій. Щодо експорту аграрної продукції до Євросоюзу Україна зазнала спаду у 2020 р., але після цього спостерігається поступове зростання обсягів експорту. Також збільшується обсяг прямих іноземних інвестицій в економіку України. Як висновок зазначено, що в умовах війни та воєнного стану агробізнес повинен адаптуватися до змін у ринкових умовах, переглянути маркетингові стратегії, визначити альтернативні ринки та шляхи експорту, забезпечити безпеку поставок, аналізувати ринок та ефективно конкурувати. Підтримка держави є важливою, а оцінка успішності залежить від здатності агробізнесу адаптуватися до змін, відшукувати нові ринки та забезпечувати безпеку поставок. Рекомендується використовувати сучасні маркетингові інструменти, зосередитися на тактичних діях і стратегіях цифрового маркетингу. The article highlights that the conditions of war have a negative impact on all spheres of economic activity, particularly on the agribusiness and marketing activities of entities in this sector. Military actions can lead to a decrease in agricultural production, reduced access to markets, and complicated marketing efforts. The article aims to assess the impact of wartime conditions on agribusiness and identify strategies for successful operation in the market under the destabilization of the agricultural sector. The article emphasizes that agribusiness plays a vital role in ensuring economic and social stability in Ukraine. However, due to the Russian invasion of Ukraine, the agribusiness sector has suffered significant losses. The total amount of losses inflicted on the agricultural industry amounts to $6.6 billion. Production cuts and port blockades have resulted in indirect losses totaling $34.25 billion. The sown areas in vulnerable regions have significantly decreased, leading to a decline in agricultural production. For instance, crop reduction in the field of plant cultivation is estimated at 35-40%, and losses due to logistics disruption amount to $18.5 billion.. During the year of the full-scale invasion, significant decreases in production were observed: the harvest of grain and legume crops decreased by 38%, sunflower by 31%, potatoes remained at the level of 2015, and vegetable crops decreased by 24% compared to the previous year. Consolidation of the agricultural sector continues, and agricultural enterprises are becoming important in the production of milk and live animal weight for slaughter. As for the export of agricultural products to the European Union, Ukraine experienced a decline in 2020, but gradual growth in export volumes has been observed since then. Additionally, the volume of foreign direct investment in Ukraine's economy is increasing. As a conclusion, it is stated that in the conditions of war and martial law, the agribusiness sector must adapt to changes in market conditions, review marketing strategies, identify alternative markets and export routes, ensure supply security, analyze the market, and compete effectively. State support is important, and the assessment of success depends on the ability of agribusiness to adapt to changes, find new markets, and ensure supply security. It is recommended to use modern marketing tools,focus on tactical actions and digital marketing strategies.Item Пріоритетні напрями удосконалення стратегії маркетингової діяльності агропідприємств України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Франк, Владислав І.; Frank, VladyslavУ статті наведено результати аналізу стану аграрного сектору економіки України, який потерпає в результаті тривалої кризової ситуації. Велика частина господарств постраждала останніми роками від африканської чуми свиней, пандемії COVID-19, бойових дій. Відбулося зниження експорту сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів, зокрема, зернових, олійних культур, соняшникової олії, цукру. У 2022 році збитки в галузі, за розрахунками Мінагрополітики, перевищили 40 млрд дол. США. Разом з тим, почалося відродження аграрних підприємств, відновлення виробництва продукції та коопераційних зв’язків. Втім, багатьом господарствам, особливо в регіонах, що знаходяться поблизу бойових дій, необхідно переглянути свої стратегії розвитку, бізнес-плани, провести аналіз ринку та потреб населення, власних виробничих потужностей тощо. Правильно зробивши оцінку, вони можуть скоординувати або перебудувати роботу підприємства таким чином, щоб не тільки залишитися «на плаву», але й отримати прибуток. У статті визначено тенденції розвитку дрібного та середнього агробізнесу та запропоновано рекомендації щодо маркетингової діяльності в кризових умовах. Зокрема, пропонується налагоджувати співпрацю не тільки з існуючими торгівельними мережами, а й залучати приватних підприємців, розвивати власну торгівлю, прямі контакти з покупцями, знижувати собівартість продукції, розробляти та впроваджувати нові логістичні маршрути, розширяти асортимент продукції тощо. The article presents the results of the analysis of the state of the agrarian sector of the economy of Ukraine, which is suffering as a result of a prolonged crisis situation. A large part of farms have suffered in recent years from African swine fever, the COVID-19 pandemic, and hostilities. There was a decrease in the export of agricultural products and food products, in particular, grain, oilseeds, sunflower oil, and sugar. In 2022, losses in the industry, according to the calculations of the Ministry of Agrarian Policy, exceeded 40 billion dollars. USA. At the same time, the revival of agricultural enterprises, the restoration of production and cooperative relations began. However, many farms, especially in regions close to hostilities, need to review their development strategies, business plans, conduct an analysis of the market and the needs of the population, their own production capacities, etc. Having correctly made an assessment, they can coordinate or restructure the work of the enterprise in such a way that it not only remains «afloat», but also makes a profit. The article identifies trends in the development of small and medium-sized agribusiness and offers recommendations for marketing activities in crisis conditions. In particular, it is proposed to establish cooperation not only with existing trade networks, but also to attract private entrepreneurs, develop own trade, direct contacts with buyers, reduce the cost of products, develop and implement new logistics routes, expand the range of products, etc.