Browsing by Author "Holitsyn, Andrii"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Using blockchain and machine learning technologies in marketing(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Holitsyn, Andrii; Голіцин, Андрій Миколайович; Голіцин, Андрій Миколаевич; Holitsyna, Svitlana; Голіцина, СвітланаItem Виклики та інновації у взаємодії та адаптації учасників освітнього процесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич; Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир ПетровичItem Ефективність маркетингової діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Ефендієва, Сабіна; Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичВ даній статті проаналізовані основні методи визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства та шляхи її покращення. Розкрито процес створення маркетингової стратегії. Проведено маркетинговий аналіз підприємства ТОВ “Бізнес Пластікс”, його економічна характеристика та оцінка конкурентоспроможності на ринку. Запропоновані напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та з цією метою висунуті пропозиції щодо підвищення її ефективності. This article analyses the main methods of determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise and ways to improve it. The process of creating a marketing strategy is revealed. The marketing analysis of the enterprise LLC "Business Plastics", its economic characteristics and assessment of competitiveness in the market is carried out. The directions of improvement of marketing activity of the enterprise are proposed and for this purpose offers on increase of its efficiency are put forward. В данной статье проанализированы основные методы определения эффективности маркетинговой деятельности предприятия и пути ее улучшения. Раскрыто процесс создания маркетинговой стратегии. Проведен маркетинговый анализ предприятия ООО "Бизнес Пластикс", его экономическая характеристика и оценка конкурентоспособности на рынке. Предложены направления совершенствования маркетинговой деятельности предприятия и с этой целью выдвинуты предложения по повышению ее эффективности.Item Маркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємства(Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2023-04) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичItem Можливості використання Тelegram в маркетинговій діяльності компаній(ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет», 2020-05-29) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичItem Платформа TikTok та особливості просування(Одеський національний політехнічний університет, 2020-09) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичItem Продакт менеджер vs проджект менеджер: найбільш актуальні професії маркетинг-менеджменту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичItem Сучасні зміни у цифровому маркетингу(Одеський національний політехнічний університет, 2018-05) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичItem Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу(Класичний приватний університет, 2019) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей НиколаевичУ статті визначено місце маркетингових проектів у сукупності наявних, надано їх авторське тлумачення. Здійснено класифікацію маркетингових проектів, окреслені їхні ключові завдання. Охарактеризовано та узагальнено з різних джерел етапи реалізації маркетингового проекту та маркетингової стратегії в digital-середовищі. Визначено інструменти digital-маркетингу, що використовуються в маркетингових проектах. Розкрито зміст процесів окремих активностей, наприклад, розроблення УТП, дослідження конкурентів в цифрових каналах. Надано визначення поняттям Сonsumer Decision Journey, Mind map проекту, бренд-платформа, Customer Brand Relationship model, інсайт. Окреслені методи аналізу відгуків, показники бренд-аудиту, наведено приклад каналів взаємодії покупця з носіями інформації щодо прийняття рішення про купівлю (мультиканальна карта контактів). Метою та результатом дослідження стало узагальнення методичних аспектів стосовно реалізації процесу здійснення маркетингових проектів та маркетингової стратегії в digital середовищі в сучасних реаліях цифровізації бізнесу.