Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Holitsyn, Andrii"

Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Using blockchain and machine learning technologies in marketing
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-10-20) Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович; Holitsyn, Andrii; Голіцин, Андрій Миколайович; Голіцин, Андрій Миколаевич; Holitsyna, Svitlana; Голіцина, Світлана
  • No Thumbnail Available
    Item
    Виклики та інновації у взаємодії та адаптації учасників освітнього процесу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич; Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир Петрович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Ефективність маркетингової діяльності підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Ефендієва, Сабіна; Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
    В даній статті проаналізовані основні методи визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства та шляхи її покращення. Розкрито процес створення маркетингової стратегії. Проведено маркетинговий аналіз підприємства ТОВ “Бізнес Пластікс”, його економічна характеристика та оцінка конкурентоспроможності на ринку. Запропоновані напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та з цією метою висунуті пропозиції щодо підвищення її ефективності. This article analyses the main methods of determining the effectiveness of marketing activities of the enterprise and ways to improve it. The process of creating a marketing strategy is revealed. The marketing analysis of the enterprise LLC "Business Plastics", its economic characteristics and assessment of competitiveness in the market is carried out. The directions of improvement of marketing activity of the enterprise are proposed and for this purpose offers on increase of its efficiency are put forward. В данной статье проанализированы основные методы определения эффективности маркетинговой деятельности предприятия и пути ее улучшения. Раскрыто процесс создания маркетинговой стратегии. Проведен маркетинговый анализ предприятия ООО "Бизнес Пластикс", его экономическая характеристика и оценка конкурентоспособности на рынке. Предложены направления совершенствования маркетинговой деятельности предприятия и с этой целью выдвинуты предложения по повышению ее эффективности.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємства
    (Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2023-04) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Можливості використання Тelegram в маркетинговій діяльності компаній
    (ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет», 2020-05-29) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Платформа TikTok та особливості просування
    (Одеський національний політехнічний університет, 2020-09) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Продакт менеджер vs проджект менеджер: найбільш актуальні професії маркетинг-менеджменту
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-10) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасні зміни у цифровому маркетингу
    (Одеський національний політехнічний університет, 2018-05) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу
    (Класичний приватний університет, 2019) Голіцин, Андрій Миколайович; Holitsyn, Andrii; Голицын, Андрей Николаевич
    У статті визначено місце маркетингових проектів у сукупності наявних, надано їх авторське тлумачення. Здійснено класифікацію маркетингових проектів, окреслені їхні ключові завдання. Охарактеризовано та узагальнено з різних джерел етапи реалізації маркетингового проекту та маркетингової стратегії в digital-середовищі. Визначено інструменти digital-маркетингу, що використовуються в маркетингових проектах. Розкрито зміст процесів окремих активностей, наприклад, розроблення УТП, дослідження конкурентів в цифрових каналах. Надано визначення поняттям Сonsumer Decision Journey, Mind map проекту, бренд-платформа, Customer Brand Relationship model, інсайт. Окреслені методи аналізу відгуків, показники бренд-аудиту, наведено приклад каналів взаємодії покупця з носіями інформації щодо прийняття рішення про купівлю (мультиканальна карта контактів). Метою та результатом дослідження стало узагальнення методичних аспектів стосовно реалізації процесу здійснення маркетингових проектів та маркетингової стратегії в digital середовищі в сучасних реаліях цифровізації бізнесу.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback