Browsing by Author "Honchar, Kateryna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Досвід стратегічного зростання від «Старбакс»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-11) Гончар, Катерина; Honchar, Kateryna; Голіонко, Наталія Григорівна; Holionko, Nataliia; Голионко, Наталия ГригорьевнаУ статті досліджено теоретичні та практичні аспекти визначення стратегії компанії, а також складові елементи стратегії зростання та процес її формування і реалізації у одній зі світових компаній «Старбакс». Досліджено переваги і вагу керівної участі засновника компаніх у реалізації амбітного стратегічного бачення – розбудові стабільної компанії-лідера, яка має один з найбільш упізнаваних і шанованих брендів у світі і славиться умінням надихати людей. The article explores the theoretical and practical aspects of defining a company strategy, as well as the constituent elements of a growth strategy and the process of its formation and implementation in one of the world Starbucks companies. The advantages and weight of the founder's directorial involvement in the implementation of an ambitious strategic vision - building a stable leader company that has one of the most recognized and respected brands in the world and is known for inspiring people, is explored.Item Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гончар, Катерина Олександрівна; Honchar, Kateryna; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота складається із трьох розділів, 78 сторінок. Загальна кількість таблиць 22, ілюстрацій – 10, кількість використаних джерел – 55, 6 додатків (містять таблиці). У першому (теоретичному) розділі проаналізовано сутність поняття «цифрова економіка», «цифровий маркетинг», «інтернет маркетинг», досліджено інструменти цифрового маркетингу, його переваги та підходи до аналізу ефективності цифрового маркетингу. У другому розділі досліджено стан використання сучасних інструментів цифрового маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства. У третьому розділі наявна інформація щодорозробки стратегії цифровізації маркетингової діяльності, розроблено кошторис діджитал стратегії та надано рекомендації з удосконалення. The master's thesis consists of three sections, 78 pages. The total number of tables is 22, illustrations – 10, the number of used sources – 55, 6 appendices (contain tables). In the first (theoretical) section, the essence of the concept of "digital economy", "digital marketing", "Internet marketing" is analyzed, digital marketing tools, their advantages and approaches to analyzing the effectiveness of digital marketing are investigated. The second chapter examines the state of use of modern digital marketing tools and its impact on the marketing activities of the enterprise. In the third section, there is information on the development of a strategy for the digitalization of marketing activities, an estimate of the digital strategy is developed and recommendations for improvement are provided.