Browsing by Author "Hula, Anastasiia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Внутрішньокорпоративні комунікації в цифровому середовищі(Харківський національний економічний університет, 2023) Щетініна, Людмила Валеріївна; Shchetinina, Liudmyla; Щетинина, Людмила Валерьевна; Рудакова, Світлана Григорівна; Rudakova, Svitlana; Рудакова, Светлана Григорьевна; Поплавська, Оксана Миколаївна; Poplavska, Oksana; Поплавская, Оксана Николаевна; Данилевич, Наталія Станіславівна; Danylevych, Nataliia; Данилевич, Наталия Станиславовна; Гула, Анастасія Володимирівна; Hula, AnastasiiaМетою статті є дослідження особливостей побудови цифровізованих внутрішньокорпоративних комунікацій. Цифровізація вплинула на господарську діяльність підприємств, установ, організацій, оскільки змінила потоки «витрати – прибуток». Водночас це відобразилося і на відносинах працівників між собою, між працівниками та керівництвом, тобто на внутрішньокорпоративних комунікаціях. Наскільки важливими в діяльності компанії є внутрішньокорпоративні комунікації визначається тими практичними завданнями, які вирішуються за їх допомогою: підвищення залученості та продуктивності працівників, організація інформаційного забезпечення, транслювання турботи про працівників, інформування працівників про діяльність і розвиток компанії, розуміння працівниками бізнес-пріоритетів, забезпечення оперативності постановки завдань, об’єднання персоналу у складних ситуаціях, управління змінами, спрощення міжкультурних комунікацій, просування бренду тощо. Внутрішні процеси в банківському секторі мають найбільший потенціал цифровізації. Тому зроблено припущення про можливість перенесення результатів оцінки якості внутрішньокорпоративних комунікацій у банках на їх якість у цифровому середовищі. За результатами опитування працівників банківського сектора якість внутрішньокорпоративних комунікацій у цифровому середовищі є високою і становить 90–100%. Водночас персонал банків вказав і на потенціал їх вдосконалення, зокрема: подолання відстороненості керівництва від потреб персоналу, зниження ризику поширення чуток, збільшення задоволеності засобами комунікації. The purpose of the article is to study the features of building the digitalized internal corporate communications. Digitalization has affected the economic activities of enterprises, institutions, organizations, as it has altered the «costs – profits» flows. At the same time, this was reflected in the relations of employees between themselves, also between employees and management, that is, in the internal corporate communications. The grade of importance of internal corporate communications as part of the company’s activities is determined by the practical tasks that are solved with their help: increasing the involvement and productivity of employees, organizing the information support, transferring care for employees, informing employees about the activities and development of the company, the employees’ understanding of business priorities, ensuring the efficiency of setting tasks, uniting staff in difficult situations, managing change, simplifying intercultural communications, brand promotion, etc. Internal processes in the banking sector have the greatest potential for digitalization. Therefore, it has been suggested that the results of assessing the quality of internal corporate communications in banks can be assigned to their quality in the digital environment. According to the results of the survey of employees of the banking sector, the quality of internal corporate communications in the digital environment is high and amounts to 90-100%. At the same time, bank staff also pointed to the potential for their improvement, in particular: overcoming management’s detachment from staff needs, reducing the risk of spreading rumors, increasing satisfaction with means of communication.Item Мотивація в системі менеджменту персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-20) Гула, Анастасія Володимирівна; Hula, Anastasiia; Кицак, Тарас ГригоровичСтійкий розвиток організацій державного та приватного секторів в наш час передбачає використання ефективної системи мотивації як однієї з важливих складових управління персоналом. Мотивація передбачає зростання продуктивності робочої сили за рахунок активного використання матеріальних і нематеріальних стимулів, наданих співробітникам керівництвом компанії. Тому формування ефективного мотиваційного механізму для співробітників активним чином впливає на досягнення ключових цілей організації, зростання прибутку, покращення використання послуг праці, посилення конкурентоспроможності, розширення власної ніші на ринку товарів і послуг. Багатогранна природа процесу мотивації персоналу розвиває необхідність його дослідження в багатьох значеннях і практичних проявах. The sustainable development of public and private sector organizations in our time involves the use of an effective motivation system as one of the important components of personnel management. Motivation involves increasing the productivity of the workforce due to the active use of material and non-material incentives provided to employees by the company's management. Therefore, the formation of an effective motivational mechanism for employees actively affects the achievement of the key goals of the organization, the growth of profits, the improvement of the use of labor services, the strengthening of competitiveness, and the expansion of one's own niche in the market of goods and services. The multifaceted nature of the process of personnel motivation develops the need to study it in many meanings and practical manifestations.