Browsing by Author "Hutnitskyi, Vitalii"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Гідна оплата праці як базис соціально відповідальних практик бізнесу в умовах формування нової економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Скрипник, Олександр; Skrypnyk, Oleksandr; Ільєнко, Алла В’ячеславівна; Ilienko, Alla; Ильенко, Алла Вячеславовна; Саливон, Олександр Анатолійович; Salyvon, Oleksandr; Саливон, Александр Анатольевич; Гутніцький, Віталій; Hutnitskyi, VitaliiУ статті досліджено концептуальні засади та значущість гідної оплати праці як пріоритетного напряму реалізації соціально-відповідальних практик бізнес-організацій. Обгрунтовано актуальні ролі цього концепту у нових бізнес-реаліях, ключовими трендами якого є відкритість, мережевість, цифровізація та глобальність процесів. Метою дослідження є визначення ролі концепту гідної оплати праці в процесі реалізації соціально-відповідальних практик компанії. При дослідженні теоретичних підходів щодо ролі концепту гідної оплати праці для забезпечення стійкості бізнес-організацій сформовано власну точку зору відносно цінності й практичної значущості цих процесів. Визначено власне розуміння актуальності цих практик для бізнесу і суспільства. Окреслено й доповнено потенційні можливості для бізнес-організацій при активному застосуванні соціально відповідальних підходів до ведення господарської діяльності. Визначено пріоритетні напрями посилення мотивуючої ролі системи оплати праці у бізнес-організаціях. Обгрунтовано пропозицію відносно зменшення постійної частини заробітної плати і збільшення змінної, що відповідно розвиватиме можливості у працівників, які бажають і можуть заробляти, виконувати роботу з більшою віддачею. Розвинуто ідею про те, що бізнес-суб’єкти мають збільшувати частку оплати праці у собівартості продукції, підвищувати розмір реальної заробітної плати. Оскільки при зменшенні розміру реальної заробітної плати страждатимуть і бізнес-організації, при зниженні купівельної спроможності населення, знижуватимуться і обсяги реалізації продукції, зменшуватиметься дохід та прибуток. The article examines the conceptual foundations and significance of decent wages as a priority area for implementing socially responsible practices of business organizations. The study substantiates the actual role of this concept in the new business realities, the key trends of which are openness, networking, digitalization and globalization of processes. The purpose of the study is to determine the role of the concept of decent wages in the process of implementing socially responsible practices of a company. When studying theoretical approaches to the role of the concept of decent wages in ensuring the sustainability of business organizations, the author’s vision on the value and practical significance of these processes has been formed. The author’s own understanding of the relevance of these practices for business and society is determined. The potential opportunities for business organizations in the active application of socially responsible approaches to business activities are outlined and supplemented. Priority directions for strengthening the motivating role of the remuneration system in business organizations are identified. The study substantiates the proposal to reduce the fixed part of wages and increase the variable part, which will accordingly develop the ability of employees who are willing and able to earn money to perform work with greater efficiency. The idea that business entities should increase the share of labor remuneration in the cost of production and increase the amount of real wages has been developed. Since a decrease in real wages will also affect business organizations, with a decrease in the purchasing power of the population, sales volumes will decrease, and income and profits will decrease.Item Капіталізм стейкхолдерів як сучасна модель соціальної відповідальності бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кицак, Тарас Григорович; Kytsak, Taras; Кицак, Тарас Григорьевич; Маршавін, Юрій Миколайович; Marshavin, Yurii; Маршавин, Юрий Николаевич; Василенко, Андрій Олександрович; Vasylenko, Andrii; Василенко, Андрей Александрович; Маршавін, Олег Юрьевич; Marshavin, Oleh; Гутніцький, Віталій В.; Hutnitskyi, VitaliiУ статті розкрито концептуальні засади та значимість стейкхолдерської моделі для успішного функціонування сучасних бізнес-організацій, їх розвитку, забезпечення конкурентних переваг, посилення стійкості, зростання бренду та іміджу. Обгрунтовано актуальність цього концепту також для забезпечення сталого суспільного розвитку. Метою дослідження є розгляд практичних аспектів капіталізму стейкхолдерів як сучасної моделі реалізації соціальної відповідальності бізнесовими організаціями. В процесі наукових розвідок стосовно сутності та сфери вираження сучасної стейкхолдерської моделі бізнесових активностей вироблено власну авторську ідею про практичну цінність цих процесів для бізнесу та суспільства загалом. Означено ключові потенційні зиски для бізнесових організацій при налагодженні ефективного діалогу з головними стейкхолдерами на засадах соціальної відповідальності. Розроблено власне авторське бачення змістовної сутності ефективної моделі взаємодії зі стейкхолдерами, яка впливатиме на підвищення капіталізації компанії, покращення стійкості, зростання інвестиційної привабливості. Аргументовано наведено перелік можливих сфер та напрямів взаємодії компанії з ключовими зацікавленими сторонами. Розроблено пропозиції, що стосуються перспективних напрямів розвитку стейкхолдерської моделі капіталізму на засадах соціальної відповідальності в сучасних умовах. The article reveals the conceptual foundations and importance of the stakeholder model for the successful functioning of modern business organizations, their development, ensuring competitive advantages, strengthening sustainability, brand and image growth. The relevance of this concept is also substantiated for ensuring sustainable social development. The purpose of the study is to examine the practical aspects of stakeholder capitalism as a modern model for implementing social responsibility by business organizations. In the course of scientific research into the essence and scope of expression of the modern stakeholder model of business activities, the author’s own idea of the practical value of these processes for business and society as a whole was developed. The key potential benefits for business organizations in establishing an effective dialogue with key stakeholders based on social responsibility are identified. The author’s own vision of the substantive essence of an effective model of interaction with stakeholders is developed, which will affect the increase in a company’s capitalization, increased sustainability, and increased investment attractiveness. A list of possible areas and directions of interaction between the company and key stakeholders is presented in a reasoned manner. Proposals have been developed for promising areas for the development of the stakeholder model of capitalism, based on the prin- ciples of social responsibility in modern conditions.Item Розвиток корпоративної соціальної відповідальності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Гутніцький, Віталій Вікторович; Hutnitskyi, Vitalii; Колот, Анатолій МихайловичРозвиток корпоративної соціальної відповідальності (далі КСВ) є важливою темою для сучасного бізнесу. КСВ може допомогти компаніям покращити свою репутацію, зменшити витрати та підвищити інновації. У останні роки спостерігається зростання попиту на відповідальну бізнес-практику. Споживачі, інвестори та інші зацікавлені сторони стали вимагати від компаній бути більш відповідальними за свій вплив на суспільство. Це зростання обумовлене кількома факторами, зокрема – зростання усвідомлення важливості соціальних і екологічних проблем: компанії стали усвідомлювати важливість соціальних і екологічних проблем і необхідність діяти для їх вирішення. The development of corporate social responsibility (CSR) is an important topic for modern business. CSR can help companies improve their reputation, reduce costs and increase innovation. In recent years, there has been a growing demand for responsible business practices. Consumers, investors, and other stakeholders have begun to demand that companies be more responsible for their impact on society. This growth is driven by several factors, including – growing awareness of the importance of social and environmental issues: companies have become aware of the importance of social and environmental issues and the need to act to address them.