Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Huzeria, Mykyta"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Управління брендом бізнес-організації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06) Гузеря, Микита Сергійович; Huzeria, Mykyta; Барабась, Дмитро Олександрович
    В роботі розкрито проаналізовано сучасне розуміння сутності та значення брендів та брендингу; ідентифіковано технологію та особливості формування та розвитку бренду бізнес-організації; здійснено діагностику позицій основного бренду та визначено переваги та можливості в майбутньому; оцінено привабливості бренду та ефективності бренд-менеджменту; розроблено напрями посилення управління та просування бренду бізнес-організації. The modern analysis of the essence and meaning of brands and branding is analyzed in the work; identified technology and features of business organization brand formation and development; the diagnostics of the main brand positions were carried out and the advantages and opportunities in the future were determined; evaluated the attractiveness of the brand and the effectiveness of brand management; directions of strengthening the management and brand promotion of the business organization have been developed.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement