Browsing by Author "Hzhesiuk, Alina"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Operating trends technologies in international marketing(International Academy of Social-Economic Sciences, 2014) Hzhesiuk, Alina; Гжесюк, Аліна Олександрівна; Гжесюк, Алина Александровна; Liubachivskа, Roksoliana; Любачевская, Роксоляна ЗиновьевнаВ научной работе рассматриваются современные тенденции в международном маркетинге, которые повлияли на развитие традиционного и современного использования маркетинговых технологий. В статье показано, что оперативные тенденции могут давать быстрые и значимые результаты в процессе развития проекта или компании в целом.Item Глобальні позиції економічних університетів(Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі, 2010) Оболенська, Тетяна Євгенівна; Obolenska, T.; Гжесюк, Аліна Олександрівна; Hzhesiuk, Alina; Гжесюк, Алина АлександровнаАналізуються позиції провідних економічних університетів в умовах посилення глобальної конкуренції та переходу їх до моделі організаційного контролю та стратегічного вибору. Проаналізовано рейтинги економічних університетів та виявлено особливості компонентного складу рівня їх конкурентоздатності за версією FT.Item Позиції української освіти в глобальній економіці(Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури", 2011) Гжесюк, Аліна Олександрівна; Hzhesiuk, AlinaВ статті розглянуто важливі аспекти позиціювання української освіти в глобальній економіці ХХІ ст. Проаналізовано цілий ряд індикаторів, зокрема ІРЛП, рівень конкурентоспроможності національних освітніх систем, а також особливості національного ринку освітніх послуг. Запропонована нова аналітична модель ємності українського ринку освітніх послуг.Item Розвиток міжнародних ринків освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-04-28) Гжесюк, Аліна Олександрівна; Hzhesiuk, Alina; Гжесюк, Алина Александровна; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаДисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних аспектів розвитку міжнародних ринків освітніх послуг. Оцінено позиції сучасної освіти в постіндустріальній парадигмі розвитку, виявлено еволюцію національних освітніх систем та глобалізаційні впливи на ефективність освітніх послуг. Автором обґрунтовано концепцію академічного глобалізму, який набуває широкого поширення в сучасній економіці. У дисертації проведено системний аналіз міжнародних ринків освітніх послуг та виявлено особливості їх структурної композиції. Проведено сегментну диференціацію ринків за географічними, секторальними та іншими ознаками. Виявлені особливості національного та міжнародного регулювання освітніх послуг. Особливу увагу приділено саморегулюванню діяльності університетів та розробці ними маркетингових стратегій розвитку. Оцінено міжнародні позиції української освіти, виявлені механізми міжнародної диверсифікації вітчизняного ринку та моделі просування українських ВНЗ на європейський освітній ринок. Dissertation is devoted to the study of theoretical and practical aspects of international education market. By the position of modern education in post-industrial paradigm of development, revealed the essence of the evolution of national education systems and globalization impacts on the effectiveness of educational services. The author proved the concept of academic globalization, which is becoming widespread in the modern economy. The paper conducted a systematic analysis of the international education market and found features of their structural composition. A segmentation of the differentiation of markets by geographical, sectoral and other characteristics is conducted. The features of national and international regulation of educational services are specifically mentioned. Particular attention is given to self-regulation of universities and the process of developing their marketing strategies. By the international position of Ukrainian education, identified the mechanisms of international diversification of the domestic market and the expansion model of Ukrainian universities on the European education market. Диссертация посвящена исследованию теоретических и практических аспектов развития международных рынков образовательных услуг. Отмечается, что в условиях перехода к парадигме постиндустриального развития существенно меняются принципы, мотивы и арена действий предпринимательства, в основе чего лежат глобальный спрос и глобальное предложение. Автором исследованы теоретические источники современного рынка образовательных услуг. Обоснована периодизация развития рынка образовательных услуг, которая включает в себя этапы: зарождения и свободного ценообразования, социализации образования, конвергентно-дивергентный период, трансформационный и академического глобализма. Автором определен характер влияния глобализации на эффективность образовательных услуг, а также индикативные модели оценки динамики международных рынков образовательных услуг, наиболее важным из которых является его емкость. Автором проанализированы особенности эволюции систем образования стран-лидеров в процессе оценивания изменений в распределении ресурсов.