Browsing by Author "Ilina, Oksana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана Николаевна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина ОлеговнаУ процесі експериментального дослідження ми прийшли до висновку, що до психолого-педагогічних умов, які забезпечують формування культури професійного спілкування викладача економіки слід віднести наступне: 1) впровадження рефлексивного підходу у навчальний процес з формування вказаної культури; 2) формування необхідної бази знань спілкування студентів; 3) активізація навчальних методів навчання. Through the experimental research, we came to the conclusion that the following factors should be included in the psychological and pedagogical conditions that ensure the formation of a culture of professional communication for economics teachers: 1) Implementation of a reflective approach to the educational process of forming the specified culture; 2) Formation of the necessary knowledge base for student communication; 3) Activation of teaching methodsItem Місце інноваційних технологій у мовній освіті сучасних навчальних закладів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Бергер, Лариса Станіславівна; Berher, Larysa; Бергер, Лариса Станиславовна; Коломійцева, Аліна Олегівна; Kolomiitseva, Alina; Коломойцева, Алина Олеговна; Ільїна, Оксана Миколаївна; Ilina, Oksana; Ильина, Оксана НиколаевнаУ статті розкрито значущість застосування інноваційних педагогічних технологій для підготовки майбутніх вчителів та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педагогічних закладів освіти. Розв’язанням одного з найважливіших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів, яке можливе за умови зміни педагогічних методик та впровадження інноваційних технологій навчання. In this article the importance of innovative pedagogical technologies for preparations of future teachers is discussed and the opportunities of their usage in the learning process of high education are discussed. The decision of the most important tasks on the modern stage of modernization of Ukrainian high education provision of the preparation quality of specialists on the level of international standards, which is possible under condition of pedagogical methodological changing and innovative technologies of education usage.