Browsing by Author "Ischenko, M. I."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Авс- та bsc-технології в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловим підприємством(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр», 2013) Шайкан, А. В.; Shaikan, A. V.; Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михаил Петрович; Іщенко, М. І.; Ischenko, M. I.У статті розглянуто питання щодо використання технологій здійснення обліку витрат за видами діяльності АВС (Activity Based Costing) та системи збалансованих показників BSC (The Balanced Scorecard) в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловими підприємствами. Доведено, що ефективність операційної діяльності промислових підприємств і її результативність залежить не від якості обраної керівництвом стратегії, а від якості її реалізації. Проаналізовано вимоги до змісту і структури звітності для потреб стратегічного управління промисловими підприємствами. The problem, dealing with the usage of the expenditures accounting’s exercising technologies, according to the activity types of ABC (Activity Based Costing) and the system of the balanced indicators of BSC (The Balanced Scorecard) in providing of the industrial enterprises’ strategic marketing management, is examined in the article. It’s proved that the effectiveness of the industrial enterprises’ operational activity and its effectiveness depend not on the quality of the chosen by the leadership strategy, but on the quality of its realization. The requirements to the contents and the structure of reporting for the needs of the industrial enterprises’ strategic management are analyzed.Item Ефективність використання маркетингових стратегій промисловими підприємствами(Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКС Центр", 2013) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Сагайдак, Михаил Петрович; Іщенко, М. І.; Ischenko, M. I.; Гелевачук, З. Й.; Helevachuk, Z.У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності поняття "маркетингова стратегія". Доведено, що маркетингова стратегія формується з сукупності тактичних цілей та адаптивних до кон'юнктури ринку маркетингових заходів, реалізація яких сприятиме досягненню корпоративної мети та місії з мінімальними витратами ресурсів. Обгрунтовано необхідність і запропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової стратегії з використанням критерію оптимальності та рівня витратності. The scientific approaches to the definition of the "marketing strategy" notion's essence were generalized in the article. The marketing strategy is understood in the article as the totality of the tactic purposes and marketing measures, adaptive to the market conjuncture, for each separate SBU (strategic business unit) of the enterprise, the realization of which will result in the corporative aim and mission's achievement with the minimum expenditures of resources. The necessity is grounded and the methods of the marketing strategy's effectiveness estimation with the usage of the optimality criterion and the level of expenditures are offered.