Browsing by Author "Ishchuk, Vadym"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування маркетингової стратегії медичного закладу (на прикладі ДУ «Інститут геронтології ім. акад. Д. Ф. Чеботарьова НАМН України»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-16) Іщук, Вадим Олександрович; Ishchuk, Vadym; Федорченко, Андрій ВасильовичЗапропоновано проєкт маркетингової стратегії Інституту геронтології як імплементація наукових розробок в клінічну практику для збереження та покращення здоров’я людей літнього віку. Включає переорієнтацію на потреби споживача, відокремлення наукової комунікації, надання платних послуг. Реалізація проєкту має мінімальну окупність за песимістичних умов. The project Institute of Gerontology marketing strategy is proposed as the implementation of scientific developments in clinical practice to preserve and improve the health of the elderly. It includes the reorientation to the consumers` needs, separation of scientific communication, provision of paid services. Project implementation has minimal payback under pessimistic conditions.