Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Izmailova, Anastasiia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Формування стратегії управління товарним асортиментом комерційного підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ізмайлова, Анастасія Вячеславівна; Izmailova, Anastasiia; Галиця, Ігор Олександрович
    Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена обґрунтуванню теоретико-методологічних аспектів формування стратегії управління товарним асортиментом комерційного підприємства, а також проведенню дослідження комерційної діяльності і асортиментної політики ТОВ «ВФ РИТЕЙЛ» та розробці стратегічних заходів з удосконалення управління товарним асортиментом підприємства. В роботі було виконано ряд завдань, а саме визначено резерви та напрями вдосконалення стратегії управління; розроблено проектні заходи з удосконалення управління товарним асортиментом підприємства; наведено економічне обгрунтування доцільності реалізації запропонованих заходів . The qualification bachelor's thesis is devoted to substantiating the theoretical and methodological aspects of forming a strategy for managing the product assortment of a commercial enterprise, as well as conducting a study commercial activity and assortment policy of «ТОВ ВФ Ритейл» and the development of strategic measures to improve the management of the product range of the of the enterprise. The study accomplished a number of tasks, namely, identified reserves and directions for improving the management strategy; developed project measures to improve the management of the company's product range; and provided an economic justification for the feasibility of implementing the proposed measures.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback