Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Khalymon, I."

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Creating Interaction in EFL Online Learning via Discussion Forums
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Larina, T.; Smelianska, V.; Khalymon, I.
    The article deals with the possibilities of using discussion forums in order to develop foreign language communicative competence during online/ distance, blended learning. The authors summarize the guidelines for developing discussion forums on an LMS. Examples of discussion forums to develop EFL language aspects and integrated skills, in particular English listening, writing and speaking, during asynchronous EFL studying at the initial stage of higher language school are given. It is concluded that discussion forums build students’ communities of EFL practice. У статті аналізуються можливості використання онлайнових форумів із метою розвитку іншомовної комунікативної компетентності під час асинхронного дистанційного навчання. Описуються рекомендації щодо розробки дискусійного форуму на платформах для корпоративного навчання. Наводяться приклади форумів для удосконалення мовних навичок та інтеграції мовленнєвих вмінь, зокрема англомовного аудіювання, письма та говоріння, під час асинхронного навчання з англійської мови як іноземної на початковому етапі освіти в вищій мовній школі. Робиться висновок про те, що дискусійні форуми дозволяють побудувати студентську освітню спільноту з метою вивчення іноземної мови.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback