Browsing by Author "Kichuk, Alina"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Комплексна система стратегічного управління маркетинговими процесами на підприємстві(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кічук, Аліна Олегівна; Kichuk, Alina; Кичук, Алина Олеговна; Зюкова, Ірина Олексіївна; Zyukova, Iryna; Зюкова, Ирина АлексеевнаДля оптимізації маркетингових рішень розроблено комплексну систему стратегічного управління маркетинговими процесами на підприємстві. В межах системи комплексної діагностики конкурентного середовища запропоновановикористання теорії нечіткої чисельності. Для проведення дослідження конкурентного середовища розроблено методику і запропоновано етапи конкурентного аналізу. В межах системи формування і розвитку стратегічного маркетингового потенціалу розроблено модель функціонування підприємства як цілісної системи взаємодії маркетингових засобів та інструментів, а саме підприємство розглядається як складовий елемент ринкового механізму. В межах системи взаємодії підприємства у просторі ділового партнерства реалізацію стратегічних змін запропоновано проводити на засадах процесуально орієнтовного підходу. В межах системи маркетингового контролю за реалізацією стратегічних змін запропоновано концепцію ефективного інвестування в маркетинг.