Browsing by Author "Kolesnyk, Anastasiia"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Соціокультурні особливості ведення міжнародного бізнесу в країнах Східної Азії (на прикладі Китаю та Південної Кореї)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-10) Колесник, Анастасія Олегівна; Kolesnyk, Anastasiia; Цвєтков, Олександр ГлібовичЦя робота досліджує соціокультурні виміри практики міжнародного бізнесу в Китаї та Південній Кореї. Вона заглиблюється в соціокультурні практики в кожній країні та порівняльний аналіз їхньої ефективності. Робота присвячена огляду бізнес-культури Китаю та впливу традиційних цінностей на бізнес-практики. Вона включає аналіз успішних міжнародних бізнес-операцій у китайському контексті, висвітлюючи культурні нюанси, що впливають на бізнес-стратегії; досліджує південнокорейську бізнес-культуру, зосереджуючись на традиційних цінностях та їхньому впливі на бізнес-практики. Обговорюються питання міжкультурної комунікації та управління персоналом. Визначаючи ефективні бізнес-практики та потенційні культурні пастки, це дослідження пропонує цінну інформацію для вдосконалення бізнес-стратегій у цих регіонах та допомагає організаціям адаптувати свої підходи для кращого узгодження з місцевими культурними практиками. This work explores the sociocultural dimensions of international business practices in China and South Korea. It delves into sociocultural practices in each country, and a comparative analysis of their effectiveness. The work deal with overview of China's business culture and the impact of traditional values on business practices. It includes an analysis of successful international business operations within the Chinese context, highlighting cultural nuances that affect business strategies; examines South Korean business culture, focusing on traditional values and their influence on business practices. It discusses intercultural communication and personnel management. By identifying effective business practices and potential cultural pitfalls, this study offers valuable insights for enhancing business strategies in these regions and help organizations adapt their approaches to better align with local cultural practices.Item Управління конкурентоспроможністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-16) Колесник, Анастасія Олегівна; Kolesnyk, Anastasiia; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено теоретико-методичні основи та управлінські аспекти підвищення конкурентоспроможності бізнес-організації. Теоретична та методична значущість отриманих результатів дослідження полягає в поглибленому вивченні теоретичних положень управління конкурентоспроможністю сучасних бізнес-організацій, розширенні та удосконаленні методичних підходів до оцінювання наявного рівня й потенціалу конкурентоспроможності підприємств, що функціонують на ринку кейтерингових послуг в умовах диджиталізації бізнес-процесів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що на основі проведеного дослідження діяльності ТОВ «ЯКОБЗ ДАУ ЕГБЕРТС УКРАЇНА», а також факторів його конкурентного оточення були розроблені та відповідним чином обґрунтовані практичні рекомендації, спрямовані на формування конкурентних переваг компанії та посилення рівня її конкурентоспроможності. Запровадження запропонованих заходів дозволить підвищити ефективність діяльності бізнес-організації, розширити асортимент послуг, що надаються, залучити нових клієнтів та у підсумку зміцнити конкурентну позицію товариства на ринку кейтерингових послуг України. The qualifying master's thesis summarizes the theoretical and methodological foundations and managerial aspects of increasing the competitiveness of a business organization. The theoretical and methodological significance of the obtained research results lies in the in-depth study of the theoretical provisions of managing the competitiveness of modern business organizations, the expansion and improvement of methodological approaches to assessing the existing level and potential of the competitiveness of enterprises operating on the catering services market in the conditions of digitalization of business processes. The practical significance of the obtained results lies in the fact that, based on the study of the activities of "Jakobs dau Egberts Ukraine” LLC as well as the factors of its competitive environment, practical recommendations aimed at forming the company's competitive advantages and strengthening its competitiveness were developed and substantiated accordingly. The implementation of the proposed measures will increase the efficiency of the business organization, expand the range of services provided, attract new customers and, as a result, strengthen the company's competitive position in the catering services market of Ukraine.Item Фактори забезпечення конкурентоспроможності українських бізнес-організацій в умовах воєнного стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-08) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Колесник, Анастасія; Kolesnyk, AnastasiiaРозглянуто теоретичні підходи до забезпечення конкурентоспроможності сучасних бізнес-організацій, узагальнено фактори формування конкурентоспроможності українських підприємств в умовах воєнного стану, а також визначено особливості управління їх конкурентоспроможністю в умовах ринкових трансформацій. The theoretical approaches to ensuring the competitiveness of modern business organizations are considered, the factors of the formation of the competitiveness of ukrainian enterprises under martial law are summarized, and the peculiarities of managing their competitiveness in the conditions of market transformations are determined.