Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kolodiazhna, Anna"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетингова цінова політика товарного підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Колодяжна, Анна Олексіївна; Kolodiazhna, Anna; Лилик, Ірина Вікторівна
    В роботі проведено аналіз маркетингової цінової політики ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» та її впливу на фінансові результати підприємства. Основний акцент робиться на впровадженні програми лояльності та її впливі на прибутковість компанії. У дослідженні розглянуто витрати на реалізацію програми та обґрунтовано, як саме ці заходи сприяли зростанню середнього чеку та доходів підприємства. Ці результати підкреслюють важливість добре спланованої цінової політики для підвищення конкурентоспроможності та фінансової стабільності компанії. The study analyzes the marketing pricing policy of J«YSK UKRAINE» and its impact on the financial results of the enterprise. The main focus is made on the implementation of the loyalty program and its impact on the company's profitability. The study examines the costs of implementing the loyalty program and substantiates how these measures contributed to the growth of the average check and the company's revenue. These results emphasize the importance of a well-planned pricing policy for increasing the competitiveness and financial stability of a company.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback