Browsing by Author "Kopyl, Galyna Olexijiwna"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2017) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні. У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців. The article deals with a reflection as a scientific method, structural component and instrument of intercultural competence formation as a component of professional competence of future specialists in a theoretical and practical relation to the international economy. The special attention is given to the research of questions, related to the reflection in industry of study the foreign languages. It is found out in the article, that a reflection can be useful not only to self-knowledge but also for self-control and self-perfection in a personality and professional relation. It is also well-proven that most effective in sense of forming of intercultural competence are authentic texts on different transmitters, especially those which contain dialogs. This article contains information about the practical application of the reflective techniques in a work with authentic audio- and videotexts on the stage of discussion and arranging the role plays and the dialogues. Relating to the clarifying method the special system of questions consists of taking into consideration the reflection and the intensification of motivation. This work contains enough information on practical application of the indicated method on employments on the example of the German language for future specialists on an international economy. Examples of work with authentic texts of original sources, training of the dialogic broadcasting and discussion of the attained results are made. В данной статье идет речь о рефлексии как научном методе, структурном компоненте и инструменте формирования интеркультурологической / межкультурной компетенции как составной профессиональной компетентности будущих специалистов международной экономики в теоретическом и практическом отношении. В статье обоснованно, что применение приемов рефлексивного метода делает возможным эффективное влияние на формирование профессиональной компетентности будущих специалистов.Item Дослідження педагогічних аспектів процесу викладання німецької мови як іноземної (DaF) деякими західними науковцями(Київський національний лінгвістичний університет, 2015) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йдеться про наукові дослідження західних педагогів у межах фаху DaF, який не так давно виокремився в новий науковий напрям. Також аналізуються основні тенденції та пошуки в працях деяких закордонних дослідників.Item Мотиваційне забезпечення навчального процесу на занятті іноземної мови як психолого-педагогічна умова для формування інтеркультурологічної компетенції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-15) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йде мова про роль мотивації для підвищення ефективності навчального процесу вивчення іноземних мов фахового спрямування, проаналізовано теоретичне підґрунтя даного феномену як психолого-педагогічної умови у проведенні занять, метою яких є формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Також обґрунтовано значення мотивації як невід’ємного та одного з провідних компонентів структури професійної компетентності фахівців.Item Науково-практичні проблеми міжкультурної комунікації в сучасному діловому спілкуванні(Київський національний лінгвістичний університет, 2012) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йдеться про сутність міжкультурної комунікації як предмета одного з нових наукових напрямів соціолінгвістики та лінгвопедагогіки, що полягає в дослідженні інтеркультурологічних аспектів міжкультурного ділового спілкування. Розглядаються теоретичні аспекти динаміки розвитку вказаного наукового напряму, наводяться приклади непорозуміння ділових партнерів на інтеркультурологічному підґрунті. У висновках підкреслюється необхідність формування інтеркультурологічної компетенції для фахівців, які мають іноземних ділових партнерів. The article deals with the essence of intercultural communication as one of the newest scientific directions in sociolinguistics and linguistic pedagogy, which are covered in research of cross-cultural aspects of intercultural business communication. This article overviews such theoretical aspects as this scientific direction’s development dynamic. There are also given patterns of incomprehension between business partners based on intercultural basis. The conclusions mark out the necessity of forming of intercultural competence for specialists, who have foreign business partners. В статье речь идѐт о сущности межкультурной коммуникации как одного из новых научных направлений социолингвистики и лингвопедагогики, которое состоят в исследовании интеркультурологических аспектов межкультурной деловой коммуникации. Рассматриваются теоретические аспекты динамики развития даного научного направления, указаны примеры непонимания деловых партнѐров на интеркультурологической основе. В выводах подчеркивается необходимость формирования интеркультурологической компетенции для специалистов, имеющих иностранных деловых партнѐров.Item Німецькі педагоги про роль вивчення іноземної мови в усвідомленні ідентичності людини(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-04) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йде мова про вплив іноземної мови, особливо, на навчальний процес, на розуміння, усвідомлення та збагачення своєї особистої ідентифікації у роботах деяких німецьких дослідників у галузі викладання німецької мови. У статті наводяться приклади аналізу та висловлювань науковців від позитивних до негативних. The article deals with the effect of the foreign language, in particular, on the educational process, on the understanding, awareness and enrichment of its personal identification in the work of some German researchers in the field of teaching German. The article gives examples of the analysis and statements of scientists from positive to negative.Item Особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки (засобами іноземної мови)(Київський національний лінгвістичний університет, 2013) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йдеться про сутність професійної компетентності фахівців з міжнародної економіки як наукової та практичної проблеми. Наголошується на особливій ролі іноземних мов для формування професійної компетентності фахівців, пов’язаних з міжнародною економікою. Також виокремлюється у структурі професійної компетентності вказаних фахівців ключова компетенція – інтеркультурологічна, володіння якою робить економістів-міжнародників конкурентоспроможними на ринку праці. In article there is a speech about professional competence essence of experts in international economy as scientific and practical problem. The special role of foreign languages for formation of professional competence of the experts connected with the international economy is emphasized. Also the key competence in the structure of professional competence – intercultural which possession makes economists specialized in international economy competitive on a labor market. В статье идѐт речь о сущности профессиональной компетентности специалистов международной экономики как научной и практической проблемы. Подчѐркивается особенная роль иностранных языков для формирования профессиональной компетентности специалистов, связанных с международной экономикой. Также выделяется в структуре профессиональной компетентности даных специалистов ключевая компетенция – интеркультурологическая, владение которой делает экономистов-международников конкурентоспособными на рынке труда.Item Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід(Київський національний лінгвістичний університет, 2014) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина Алексеевна; Струтинська, Ірина Юріївна; Strutynska, Iryna Jurijiwna; Струтинская, Ирина ЮрьевнаУ статті йдеться про теоретичні передумови актуальності самостійної роботи студентів як з наукової, так і практичної точок зору. Розглядається Болонський процес як джерело інновацій для освітян Європи.Item Урахування інтерференцій усного та письмового мовлення в процесі викладання іноземних мов(Київський національний лінгвістичний університет, 2016) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина Алексеевна; Струтинська, Ірина Юріївна; Strutynska, Iryna Jurijiwna; Струтинская, Ирина ЮрьевнаУ статті йдеться про інтерференцію усного та письмового мовлення, їх особливості та взаємовплив, наводяться приклади розбіжностей між вживанням лексики усного і письмового мовлення щодо одних і тих самих ситуацій, описуються деякі приклади застосування сленгових слів і виразів у спілкуванні англійських бізнесменів. Стаття торкається також теми IRC (Internet Relay Chat), тобто мови Інтернету як результату інтерференції усного і письмового мовлення. Стаття доводить важливість цих знань, умінь, навичок для формування міжкультурної компетенції майбутніх фахівців.Item Інтеркультурологічні аспекти ділового спілкування як предмет міжкультурного тренінгу(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna OlexijiwnaУ даній статті розкривається сутність інтеркультурологічних аспектів міжкультурного ділового спілкування як премету тренінгових занять, описується зміст поняття «європейська ділова культура». Також мова йде про необхідність формування інтеркультурологічної компетенції для фахівців, які мають іноземних ділових партнерів. Етапи проведення тренінгу та визначення тем рекомендується здійснювати у відповідності з послідовністю кроків розвитку ділового контакту. До того ж, даються інші методичні рекомендації щодо підготовки до міжкультурного тренінгу.