Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kozlov, Yaroslav"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в просуванні товарів і послуг на ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Козлов, Ярослав Олександрович; Kozlov, Yaroslav; Архипова, Тетяна Василівна
    У роботі розглянуті основні поняття маркетингових комунікацій та їх роль у просуванні продукції підприємства; визначено основні інструменти маркетингових комунікацій; проаналізовано структуру та особливості діяльності підприємства ТОВ «Інком Інтергруп»; проведено аналіз існуючих маркетингових комунікацій підприємства та оцінено ефективність використання різних інструментів маркетингових комунікацій; розроблено пропозиції щодо оптимізації маркетингових комунікацій підприємства та проаналізовано можливості впровадження нових методів та технологій у маркетингові комунікації; проведено оцінку ефективності запропонованих заходів з оптимізації маркетингових комунікацій. The work considers the basic concepts of marketing communications and their role in promoting the company's products; identifies the main tools of marketing communications; analyses the structure and features of the activities of «Incom Intergroup» LLC; analyses the existing marketing communications of the company and evaluates the effectiveness of using various marketing communications tools; develops proposals for optimising the marketing communications of an enterprise are developed and the possibilities of introducing new methods and technologies into marketing communications are analysed; the effectiveness of the proposed measures to optimise marketing communications is evaluated.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback