Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Krokhmal, Yelyzaveta"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Сталий маркетинг у міжнародній діяльності компаній : становлення та проблеми розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Крохмаль, Єлизавета Ігорівна; Krokhmal, Yelyzaveta; Циганкова, Тетяна Михайлівна
    Робота написана на 44-х листках та складається з двох розділів. В першому розділі досліджується теоретичні засади зародження поняття сталий маркетинг: коли вперше почало зустрічатися дане поняття та хто досліджував. Зазначаються також складові сталого маркетингу та основні концепції. Другий розділ відведено на статистичну оцінку розповсюдженості сталого маркетингу. Скільки та які компанії використовують його у своїй діяльності та наскільки сталість брендів важлива для споживачів. The work is written on 44 sheets and consists of two sections. The first section explores the theoretical foundations of the concept of sustainable marketing: when the concept first began to appear and who researched. The components of sustainable marketing and basic concepts are also mentioned. The second section is devoted to statistical evaluation of the prevalence of sustainable marketing. How much and which companies use it in their activities and how important the sustainability of brands is for consumers.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback