Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kruchinska, Daria"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетингова інформаційна система підприємства та напрями її розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кручинська,3 Дарья Сергіївна; Kruchinska, Daria; Пилипчук, Володимир Петрович
    Маркетингова інформаційна система є ключовим інструментом управління маркетинговою діяльністю підприємства. Вона забезпечує збір, аналіз та обробку інформації про ринок, конкурентів, споживачів та власний бізнес з метою розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій. Таким чином, дипломна робота спрямована на вивчення та аналіз ключових аспектів маркетингової інформаційної системи підприємства з метою визначення шляхів оптимізації її роботи та підвищення конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринкового середовища. В сучасному світі, де конкуренція посилюється, а споживачі стають все вибагливішими, ефективна маркетингова інформаційна система стає стратегічною перевагою для будь-якого підприємства. Здатність оперативно реагувати на зміни у споживчому попиті, уміння аналізувати конкурентну ситуацію та правильно прогнозувати тенденції ринку - це основні складові успішного бізнесу. The marketing information system is a key tool for managing the marketing activities of the enterprise. It provides collection, analysis and processing of information about the market, competitors, consumers and own business in order to develop and implement effective marketing strategies. Thus, the thesis is aimed at the study and analysis of key aspects of the enterprise's marketing information system in order to determine ways to optimize its work and increase the competitiveness of the organization in the conditions of the modern market environment.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback