Browsing by Author "Kruglyak, Myroslava"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Вивчення думки студентів щодо викладання вибіркової дисципліни (на прикладі дисципліни «Логіка»)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-01-31) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, MyroslavaItem Вчення В. І. Вернадського про ноосферу. Круглий стіл до 150-річчя від дня народження В. І. Вернадського(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-09-12) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchynskyy, Yuriy; Панасюк, Броніслав Якович; Panasyuk, Bronyslav; Деркач, Вадим Леонтійович; Derkach, Vadym; Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Мачульський, Борис Григорович; Machulskyy, Borys; Пітякова, Тетяна Степанівна; Pitiakova, TetianaItem Гносеологія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава ИвановнаПісля опрацювання матеріалів теми студент має: знати: — основні філософські підходи до визначення проблеми пізнання; — форми і рівні пізнання; — основні теорії істини; — ключові методи наукового пізнання; — особливості наукового знання; вміти: — розрізняти рівні і форми пізнання; — обґрунтовувати власну точку зору щодо ключових підходів до розуміння основних гносеологічних понять; — виявляти переваги і недоліки основних теорій істини; — застосовувати навики наукового обґрунтування власної позиції.Item Критичне мислення як необхідний елемент сучасної освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, MyroslavaУ тезах обґрунтовується необхідність запровадження курсу критичного мислення як обов’язкової складової частини сучасної освіти.Item Наука і ненаукове пізнання: проблема взаємодії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11-05) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава ИвановнаThe article is devoted to interrelation of science and non-scientific knowledge. The variety of forms of non-scientific knowledge is described and it is shown that some of them such as casual knowledge and common sense supplement science while other are antiscientific or pseudoscientific, such forms are strongly opposite to science thought some of them imitate science.Item Об’єктивність у природничих та соціальних науках(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава ИвановнаУ статті висвітлюються особливості реалізації ідеалу об'єктивності в природничих і соціальних науках через призму виявлення й аналізу головних аргументів, за якими соціальні науки є менш об'єктивними, ніж природничі. На підставі праць сучасних зарубіжних і вітчизняних методологів науки висвітлюється ряд рис сучасного наукового пізнання (звернення до вивчення складних нелінійних систем, відмова від концепту єдиної істинної теорії, врахування засобів діяльності і ціннісних настанов суб'єкта пізнання), які дають змогу відкинути чи суттєво послабити аргументи щодо меншої об'єктивності соціальних наук. This article is devoted to some peculiarities realization of the ideal of objectivity in the natural and social sciences. In the article there are shown and considered main arguments about inferiority and less objectivity of social sciences. On the basis of the works of modern philosophers of science the main characteristics of modern researches (such as researches of complex non-linear systems, turn to plurality of theories) is provided. It brings conclusion that arguments about the less objectivity of social sciences are fails or weakened.Item Посткласична філософія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава Ивановна; Терещенко, Володимир Васильович; Tereshchenko, Volodymyr; Терещенко, Владимир ВасильевичПісля опрацювання матеріалів теми студент має: знати: — передумови та чинники формування сучасної філософії; — основні напрями сучасної філософії та логіку їх розвитку; — ідеї основних представників сучасної філософії; — вплив філософських ідей, висловлених у межах різних напрямків сучасної філософії, на культуру; вміти: — розрізняти філософські позиції основних напрямів сучасної філософії; — розуміти та інтерпретувати тексти основних представників сучасної філософії; — застосовувати понятійний апарат сучасної філософії при обґрунтуванні власної світоглядної позиції.Item Риси каузального пояснення у соціальних та гуманітарних науках(Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України, 2009) Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава ИвановнаItem Філософія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Вільчинський, Юрій Михайлович; Vilchinskyy, Yuriy; Вильчинский, Юрий Михайлович; Северин-Мрачковська, Людмила Василівна; Severyn-Mrachkovska, Liudmyla Vasylivna; Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна; Гаєвська, Оксана Борисівна; Haievska, Oksana; Гаевская, Оксана Борисовна; Войнаровська, Людмила Іванівна; Voynarovska, Lyudmyla; Войнаровская, Людмила Ивановна; Деркач, Вадим Леонтійович; Derkach, Vadym; Деркач, Вадим Леонтьевич; Кругляк, Мирослава Іванівна; Kruglyak, Myroslava; Кругляк, Мирослава Ивановна; Кучера, Тетяна Михайлівна; Kuchera, Tetiana; Кучера, Татьяна Михайловна; Пітякова, Тетяна Степанівна; Pitiakova, Tetiana; Питякова, Татьяна Степановна; Терещенко, Володимир Васильович; Tereshchenko, Volodymyr; Терещенко, Владимир Васильевич; Дєдяєва, І. П.Матеріали посібника мають на меті сприяти розвитку критичності мислення, самовизначення особистості через активну громадянську позицію, культурному кругозору й опануванню загальнотеоретичних засад наукового пізнання. Автори намагаються ознайомити студентів із широкою картиною філософського знання. Посібник охоплює ряд тем, присвячених історії розвитку філософських вчень, починаючи від стародавньої філософії і закінчуючи сучасною, а також основні розділи філософії.