Browsing by Author "Kryvenko, Alona"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості управління у сфері туризму в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кривенко, Альона Русланівна; Kryvenko, Alona; Рябоконь, Іван ОлександровичБурхливий розвиток сфери туризму в різних регіонах і країнах світу, зокрема в Україні, спонукає органи державної влади, менеджмент і власників туристичних підприємств до пошуку шляхів ефективного управління галуззю. Ефективне державне управління дозволяє виявляти та вирішувати проблеми розвитку туристичної інфраструктури, підвищувати впізнаваність туристичних регіонів, упорядковувати туристичний ринок тощо. Важливою умовою успішної державної політики в цій сфері є якісна організація взаємодії між всіма суб’єктами туристичного сектору, де органи державної влади, володіючи адміністративним ресурсом, можуть ініціювати таку взаємодію через програми співпраці з бізнесом і недержавними установами. Менеджмент туристичних підприємств повинен враховувати специфічні характеристики туризму, зокрема особливості туристичних послуг і продуктів, під час розроблення систем управління, встановлення стандартів обслуговування та навчання персоналу. The rapid development of tourism in various regions and countries of the world, in particular in Ukraine, prompts state authorities, management and owners of tourism enterprises to search for ways to effectively manage the industry. Effective state management allows identifying and solving problems of the development of tourist infrastructure, increasing the recognition of tourist regions, regulating the tourist market, etc. An important condition for a successful state policy in this area is the quality organization of interaction between all subjects of the tourism sector, where state authorities, possessing administrative resources, can initiate such interaction through cooperation programs with business and non-governmental institutions. The management of tourism enterprises must take into account the specific characteristics of tourism, in particular the peculiarities of tourism services and products, when developing management systems, establishing service standards and training staff.