Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kulishova, Anastasiia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Банківське обслуговування приватних клієнтів та шляхи його вдосконалення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-15) Кулішова, Анастасія Валеріївна; Kulishova, Anastasiia; Опарін, Валерій Михайлович
    В даному дослідженні систематизовані теоретичні та практичні підходи, пов'язані із здійсненням банківської діяльності, спрямованої на обслуговування приватних клієнтів. Робота включає в себе аналіз сучасних стратегій та методів, що застосовуються у банківській сфері для підвищення ефективності обслуговування та задоволення потреб клієнтів. У рамках дослідження сформульовані конкретні пропозиції, спрямовані на удосконалення та оптимізацію банківського обслуговування приватних клієнтів. Враховуючи сучасні тенденції, виклики та можливості у фінансовій сфері, вироблені рекомендації сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності банку та покращенню якості обслуговування, забезпечуючи максимальну задоволеність потреб клієнтів. This research systematizes theoretical and practical approaches related to banking activities aimed at serving private clients. The work includes an analysis of modern strategies and methods used in the banking sector to improve the efficiency of service and meet customer needs. The study formulates specific proposals aimed at improving and optimizing banking services for private clients. Taking into account current trends, challenges and opportunities in the financial sector, the recommendations developed will help to increase the bank's competitiveness and improve the quality of service, ensuring maximum customer satisfaction.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback