Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Kupriianov, Vitalii"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Розробкаінтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів інтернет-магазину товарів риболовлі та туризму
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-24) Купріянов, Віталій Васильович; Kupriianov, Vitalii; Зінов`єва, Ірина Сергіївна
    Кваліфікаційна магістерська робота присвячена проблемі покращення якості обслуговування клієнтів, оптимізації асортименту, підвищення ефективності маркетингових кампаній та прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Кваліфікаційна магістерська робота складається з трьох розділів, що логічно пов’язані між собою. Перший розділ є теоретичним. В ньому проведено аналіз підходів до створення інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів. Другий розділ присвячений характеристиці об’єкту дослідження і структурі підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів та її компонентів Третій розділ є проєктним. Наведено приклад розробки проєктного рішення, що включає в себе моделювання та проектування бази знань для інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв. Розроблено прототип користувацького інтерфейсу, його елементи та структуру. Висновки надають цінну інформацію, яку організації можуть використовувати для вдосконалення свого бізнесу, взаємодії з клієнтами, досвіду агента, розробки продуктів тощо. The master's thesis is dedicated to the problem of improving the quality of customer service, optimising the range of products, increasing the effectiveness of marketing campaigns and making informed management decisions. The qualifying master's thesis consists of three sections that are logically interconnected. The first chapter is theoretical. It analyses approaches to creating an intelligent subsystem for analysing sentiment based on user feedback. The second section describes the object of study and the structure of the subsystem for analysing sentiment based on user feedback and its components The third section is a design section. An example of the development of a design solution is presented, including modelling and designing a knowledge base for an intelligent sentiment analysis subsystem. A prototype of the user interface, its elements, and structure are developed. The conclusions provide valuable information that organisations can use to improve their business, customer experience, agent experience, product development, etc.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback