Browsing by Author "Lavrynenko, Tetiana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Економіка мови: аспект комунікації(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Лавриненко, Тетяна Петрівна; Lavrynenko, Tetiana; Лавриненко, Татьяна ПетровнаУ статті розглядаються історичні витоки та сучасний стан теоретичних та практичних питань розвитку економіки мови під кутом зору економічної комунікації. Визначено основний спектр ідей та думок притаманних дослідженням вітчизняних та зарубіжних лінгвістів та економістів в наукових рефлексіях впливу мови на економіку. Окреслено роль мовних ринків та їх зв’язок з економічним зростанням, в якому мовна політика і система освіти країни відіграють важливу роль. The article examines the historical origins and current state of theoretical and practical issues of language economics from the point of view of economic communication. The main spectrum of ideas and opinions inherent in the research of domestic and foreign linguists and economists in scientific reflections on the influence of language on the economy is determined. The role of language markets and their relationship to economic growth is defined where the country’s language policy and education system play an important role.Item Міжкультурна комунікація: запити вивчення іноземної мови в університеті(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Лавриненко, Тетяна Петрівна; Lavrynenko, Tetiana; Лавриненко, Татьяна ПетровнаСтаття присвячена проблемі сучасних викликів міжкультурної комунікації до мовної освіти в економічному університеті. Акцентується увага на тому, що проблема міжкультурної комунікації стає актуальною в умовах глобалізації та інтернаціоналізації освітнього простору. Розглянуто особливості вивчення іноземної мови в університеті як засобу формування у студентів міжкультурної компетентності. The article deals with the contemporary challenges of intercultural communication in language education at the University of Economics. Attention is drawn to the fact that the problem of intercultural communication becomes urgent in the context of globalization and internationalization of the educational sphere. The peculiarities of studying foreign language at university are considered as a means of formation students’ intercultural competence.