Browsing by Author "Lisovska, Valentina Petrivna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження експоненціальної стійкості розв'язків рівняння Маккі-Гласса з імпульсною дією(Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina Petrivna; Неня, Олександр Іванович; Nenya, Oleksandr IvanovichРозглядається функціонально-диференціальне рівняння Маккі-Гласса зі змінними коефіцієнтами, несталим запізненням та імпульсним впливом в фіксовані моменти часу. На основі теорем типу Разуміхіна, отримано умови експоненціальної стійкості додатних розв’язків даного рівняння.Item Математичне моделювання функції рекламної активності підприємства(Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», 2014) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina Petrivna; Мошенська, Анастасія Володимирівна; Moshenska, AnastasiiaВ статті відображена актуальність проблематики моделювання процесу рекламних звернень підприємства та розглянуто відомі аналітичні функції реакції збуту у вигляді логістичної кривої, які моделюють відклик від витрат на маркетинг, що в свою чергу, впливає на об’єм збуту. Також розглядається економіко-математичне моделювання поширення рекламних звернень з раціональним розподілом фінансування по кожному каналі з максимізацією прибутку методом градієнтного спуску. В статті окрім програмного забезпечення для врахування рекламних витрат підприємства розглядаються поширені технології умовної оптимізації для моделювання процесу рекламних звернень підприємства, що включають в собі використання системи SAS Marketing Optimization, що прогнозує очікувану віддачу від кожного клієнта по окремих пропозиціях, причому зазначені ключові можливості цієї системи. В статті підкреслено, що рекламний підрозділ повинен бути у взаємодії з усіма підрозділами підприємства та приведена схема інформаційного руху між підрозділами підприємства та приведена модель, в якій розглядається функція реакції рекламної активності, що зв’язує параметр оптимізації з чинниками, що впливають на рекламну активність.В статті представлені чинники, які впливають на функцію рекламної активності підприємства та виокремлено наступну постановку задачі: середня швидкість функції рекламної активності за часом обернено пропорційна потенційній складовій функції рекламної активності при встановленому її максимальному значенні з коефіцієнтом пропорційності, що оцінює рівень рекламної активності підприємства. Математичне моделювання процесу рекламних звернень підприємства за допомогою аналітичного вирівнювання часового ряду для функції рекламної активності підприємства представлено у вигляді логістичної кривої, якщо не задане значення асимптоти.Item Про перманентність дискретної системи хижак-жертва з монотонною функцією впливу(Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014-06-24) Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina Petrivna; Неня, Олександр Іванович; Nenya, Oleksandr IvanovichУ роботі розглянуто систему рівнянь, яка є дискретним аналогом моделі хижак-жертва з монотонною функцією впливу та нескінченним запізненням. Досліджується проблема побудови умов перманентної поведінки динамічної моделі. Для отримання достатніх умов перманентної поведінки розв'язків системи, використано методи, які базуються на застосуванні теорем порівняння. Отримано нові оцінки обмеженості розв'язку рівняння «хижака» та покращенно оцінки розв'язку рівняння «жертви».