Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Lozynska, Oleksandra"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Лозинська, Олександра Валеріївна; Lozynska, Oleksandra; Равікович, Ілля Євгенович
    В роботі досліджено та визначено ефективність поточного комплексу маркетингових комунікацій бренду Philips. Оцінено перспективи й шляхи покращення комунікаційної стратегії компанії ТОВ «Філіпс Україна». Розроблено пропозиції оновлення маркетингових комунікацій, спрямовані на збільшення обізнаності споживачів про продукцію компанії та збільшення продажів. Складено медіаплани кампаній, розраховано планові показники ефективності кампанії. The article studies and determines the effectiveness of the current complex of marketing communications of the Philips brand. Prospects and ways to improve the communication strategy of Philips Ukraine LLC are assessed. Proposals for updating marketing communications aimed at increasing consumer awareness of the company’s products and increasing sales have been developed. Media plans for campaigns were drawn up and campaign performance indicators were calculated.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback