Browsing by Author "Lylyk, Iryna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-08-28) Лилик, Ірина Вікторівна; Lylyk, IrynaНезважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо. У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2022 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ТОВ «Видавництво ЮСТОН», 2024) Лилик, Ірина Вікторівна; Lylyk, IrynaДослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу, та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати дослідження є відкритими, презентуються на конференціях, оприлюднюються в журналі «Маркетинг в Україні» та на сайті УАМ.Item Стратегічні вектори гармонізації українських та європейських практик регулювання маркетингу харчових продуктів і напоїв(Державний біотехнологічний університет, 2024-11-05) Савицька, Н. Л.; Лилик, Ірина Вікторівна; Lylyk, Iryna