Browsing by Author "Lysenko, N."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Valuable aspects in the enterprise management process(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2020) Tepliuk, Mariia; Теплюк, Марія Анатоліївна; Теплюк, Мария Анатольевна; Liezina, A.; Лєзіна, Анастасія Володимирівна; Лезина, Анастасия Владимировна; Zavialova, M.; Зав’ялова, М. В.; Завьялова, М. В.; Lysenko, N.; Лисенко, Н. С.; Yavorska, A.; Яворська, А. Ф.; Яворская, А. Ф.The main purpose of this article is to comprehensively explore the definition of value, its dissemination in enterprise management processes and the formation of a step-by-step view of providing value aspects for the company that will manifest to all internal and external stakeholders. The study found that in today’s changing environment, under the influence of Industry 4.0, an enterprise seeking to maintain competitive positions in the market and to have sustainable development needs to implement value aspects in the processes of managing its business activities. It is determined that a value-oriented approach to management involves identifying and reconciling key values of a company, recognized and perceived by its stakeholders (investors or creditors, employees, buyers (consumers), suppliers, government institutions, society). It is substantiated that the introduction of management in this direction should be understood as a qualitatively new state of strategic management of the corporation threefold purpose of which is: harmonization and maintenance of balance of individual values of employees, which are transformed into corporate values, which are perceived and adhered to by all members of the enterprise; consistent maximization of the value of the organization and creation of the value of the product that it offers on the market; effective management of the increased complexity and greater uncertainty and risks associated with organizing engagement with all stakeholders to succeed. Formed proposals of the authors can be implemented on a continuous basis, which will lead to constant updating and improvement of the operational activity of enterprises. The paper presents the stages of creating value aspects in the processes of enterprise management, which have four components. And itself: the birth, expansion, accumulation and implementation. Each stage forms the main components that underlie the next. Thus, compliance with all components creates the creation of a valuable product or service for the external stakeholders (such as the consumer, the environment, society). The factors of the main employees of the company involved in the processes of enterprise management (namely: directors of the enterprise and managers of various units) that provide value aspects of management are also highlighted. Комплексно досліджено дефініцію «цінність», її розповсюдження в процесах управління підприємством та формуванні покрокового представлення забезпечення створення ціннісних аспектів д ля к омпанії, щ о м атиме п рояв д ля в сіх в нутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів. У ході дослідження було встановлено, що в сучасних умовах змінного середовища, під впливом Індустрії 4.0 підприємству, що прагне утримувати конкурентні позиції на ринку і мати сталий розвиток, потрібно впроваджувати ціннісні аспекти у процесах управління своєю господарською діяльністю. Визначено, що ціннісно орієнтований підхід до управління передбачає виявлення та узгодження ключових цінностей компанії, визнаних і сприйнятих її стейкхолдерами [інвесторами чи кредиторами, працівниками, покупцями (споживачами), постачальниками, державними інституціями, суспільством]. Обґрунтовано, що під упровадженням управління в цьому напрямі слід розуміти якісно новий стан стратегічного управління корпорацією, триєдина мета якого полягає в: гармонізації і забезпеченні балансу індивідуальних цінностей працівників, що трансформуються в корпоративні цінності, які сприймаються і дотримуються усіма членами підприємства; послідовну максимізацію цінності організації і створення цінності продукту, яку вона пропонує на ринку; ефективне управління підвищеною складністю і більшою невизначеністю й ризиками, пов’язаними з організацією взаємодії з усіма стейкхолдерами задля досягнення успіху. Сформовані пропозиції можуть бути запроваджені на постійній основі, що буде призводити до постійного оновлення й удосконалення операційної діяльності підприємств. Представлено стадії створення ціннісних аспектів у процесах управління підприємством, що налічують чотири складових. А саме: зародження, розширення, акумулювання і впровадження. Кожен етап формує основні складові, я кі є п ідґрунтям д ля зародженням наступного. Таким чином, дотримання всіх складових формує створення ціннісного продукту чи послуги підприємства для зовнішніх стейкхолдерів (таких як споживач, оточення, суспільство). Також виокремлено фактори основних працівників компанії, що задіяні у процесах управління підприємством (а саме: директора підприємства і менеджерів різних ланок), які забезпечують ціннісні аспекти управління. Исследованы управления предприятием с позиции обеспечения ценностных аспектов в условиях постоянно изменяющегося окружения и внедрения Индустрии 4.0. В ходе исследования установлено, что достижение высших целей и обеспечение устойчивых конкурентных позиций на рынке может быть достигнуто за счет создания ценности компании, которая обеспечивается, в свою очередь, в процессах операционной деятельности, а также во время управления компанией. С этой целью были представлены стадии создания ценностных аспектов на предприятии в процессе его управления, которые затрагивают всех членов компании и в дальнейшем влияют на обеспечение ценности от продукта или услуги предприятия для внешних заинтересованных сторон. Так же представлены основные факторы, позволяющие ключевым особам управленческого аппарата компании обеспечивать создание и формирование ценностных аспектов.Item Особливості інноваційної діяльності підприємств морської галузі в сучасних умовах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Яворська, А. Ф.; Yavorska, A.; Пархоменко, І. М.; Parkhomenko, I.; Лисенко, Н. С.; Lysenko, N.; Ковиліна, М. О.; Kovylina, M.; Бурмака, Л. О.; Burmaka, L.Підприємства морського бізнесу включають велику групу різнорідних підприємств, пов’язаних з операціями доставки, процесами обробки вантажів і супутньої інформації. З метою якіснішого виконання зазначених функцій важливим є підвищення інноваційності виконуваних операцій операторами даних процесів. Інноваційність може розглядатися під кутом трьох основних результатючих чинників: економічного, соціального та екологічного. Не дивлячись на зазначений перелік типів нововведень, власники та менеджери віддають перевагу економічній складовій, соціальна та екологічна ефективність реалізуємих підприємствами морського бізнесу проявляється як випадкова або побічна функція від економічної. З метою запровадження науково-обґрунтованих інноваційних рішень на підприємствах морегосподарського комплексу доцільним є розробка та реалізація комплексної програми розвитку, методологічний базис якої представлений ланцюгом ланцюгу «держава — підприємства морського бізнесу — освіта та наука (університети, академії)». Запровадження такої системи не тільки підвищить ефективність функціонування окремих операторів ринку, а й забезпечить виконання ними основних соціальних та екологічних стратегічних завдань. В українських реаліях потребують змін і перегляду такі рішення: запровадження ризик-орієнтованих підходів, з використанням необхідних моделей; зниження ризиків настання нещасних випадків, аварій; впровадження управління життєвим циклом інформації та обсягами великих даних; збільшення тоннажності та гнучкості судна; еколого-орієнтований підхід підприємств морського бізнесу та оптимізація витрат у даному напрямку; посилення співпраці у ланцюгу «держава — підприємства морського бізнесу — освіта та наука (університети, академії)». Ключовими орієнтирами в напрямку реалізації інноваційних рішень на підприємствах морського бізнесу мають стати big data та аналітики даних; використання хмарних технологій; розвиток штучного інтелекту та машинного навчання; передові сенсорні технології; автоматизація виробничих процесів та вдосконалення робототехніки; кластеризація та кооперація підприємств морського сектору тощо. Maritime businesses include a large group of diverse enterprises involved in delivery operations, cargo handling processes and related information. It is important to increase the innovation of operations performed by operators of these processes in order to perform these functions better. Innovation can be viewed from the angle of three main resulting factors: economic, social and environmental. Despite this list of types of innovations, owners and managers prefer the economic component, social and environmental efficiency of the maritime business realized by enterprises is manifested as a random or incidental function of the economic efficiency. In order to implement scientifically sound innovative solutions at the enterprises of the maritime complex, it is advisable to develop and implement a comprehensive development program, the methodological basis of which is represented by the chain «state — maritime business — education and science (universities, academies)». The introduction of such a system will not only increase the efficiency of individual market operators, but also ensure that they fulfill the main social and environmental strategic objectives. In Ukrainian realities, the following solutions need to be changed and revised: introduction of risk-oriented approaches, using the necessary models; reducing the risks of accidents; introduction of information life cycle management and big data volumes; increasing the tonnage and flexibility of the vessel; eco-oriented approach of maritime business enterprises and cost optimization in this direction; strengthening cooperation in the chain «state — maritime business enterprises — education and science (universities, academies)». Big data and data analysts should become the key guidelines in the direction of realization of innovative decisions at the enterprises of sea business; use of cloud technologies; development of artificial intelligence and machine learning; advanced sensor technologies; automation of production processes and improvement of robotics; clustering and cooperation of maritime sector enterprises, etc.Item Розвиток морської портової зернової інфраструктури та логістики в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Бабаченко, М. В.; Babachenko, M.; Яворська, А. Ф.; Yavorska, A.; Лисенко, Н. С.; Lysenko, N.; Кучер, І. С.; Kucher, I.; Бурмака, Л. О.; Burmaka, L.Економічний розвиток нерозривно пов’язаний з ефективним використання наявних ресурсів і можливого потенціалу суб’єктів господарювання. Останнім часом локомотивом розвитку виступають суб’єкти аграрного ринку. Зростання потреб агропродовольства змушує підприємницькі структури інвестувати у розвиток зернової інфраструктури, трейдентгу та логістики. Даний факт підтверджується щорічним зростанням валових зборів та експорту зерна за кордон. Так, у 2021–2022 маркетинговому році українські компанії наростили обсяги експорту на 20,2 % щодо попереднього року, що становить до 23,77 млн тонн. Інвестуванням в аграрний сектор і пов’язані з ним інфраструктурні об’єкти займаються українські та іноземні зернотрейдери та агрохолдинги. На теперішній час, на аграрному ринку в Україні функціонує 118 компаній, земельний банк яких коливається від 11 до 510 тис. га. Серед усіх компаній 14 мають земельний банк понад 100 тис. га. Лідером рейтингу є компанія Кернел із земельним банком 510 тис. га. Керівництво зосереджує свою увагу на всесторонньому розвитку компанії. Володіючи найбільшими зерновими елеваторами у Чорноморському басейні — Трансбалктермінал і Трансгрейнтермінал, компанія показує найкращі результати порівняно з конкурентами. Тільки за останній рік Кернел експортував 8 млн тонн сухих вантажів через Трансгрейнтермінал. Уведений в експлуатацію у 2019 році даний зерновий термінал має амбітні цілі щодо власного розвитку. Оснастивши його найпотужнішими зерносушарками, яких не має жодна компанія у світі, експериментальними судновантажними машини Bedeschi, спеціально сконструйованих на замовлення Кернел, є тому практичним втіленням стратегії розвитку. Поряд із розбудовою інфраструктури зернових комплексів, менеджмент Кернел інвестує у логістику. Як результат, запущено короткострокові проекти по модернізації та будівництву нових залізничних шляхів, інвестувано кошти у придбання 100 % акцій залізничного оператора «Рейл Транзит Карго України», збільшивши власний вагонний парк до 3400 вагонів. Окрім цього, компанія інвестує у майданчик з обробки автотранспорту, майданчик-накопичувач, нарощування максимальної добової продуктивності навантаження флоту та потужностей з одночасного зберігання зерна. Не дивлячись на те, що зернова інфраструктура та логістика ще далекі від досконалості, наведене дослідження є свідченням постійного нарощування інвестицій у даному напрямку та наближенні до міжнародного рівня у недалекому майбутньому. Economic development is inextricably linked to the efficient use of available resources and the potential of businesses. The participants of the agricultural market have recently become the locomotive of development. The growing needs of agri-food make business structures invest in the development of grain infrastructure, trade and logistics. This fact is confirmed by the annual growth of gross grain harvest and grain exports abroad. Thus, in the 2021–2022 marketing year, Ukrainian companies increased exports by 20.2 % over the previous year, amounting to 23.77 million tons. Ukrainian and foreign grain traders and agricultural holdings are investing in the agricultural sector and related infrastructure. Currently, there are 118 companies operating in the agricultural market in Ukraine. Their land bank ranges from 11 to 510 thousand hectares. Among all companies, 14 have a land bank of more than 100,000 hectares. The company Kernel with a land bank of 510 thousand hectares is the leader of the rating. The management focuses on the comprehensive development of the company. With the largest grain elevators in the Black Sea basin — Transbalterterminal and Transgrainterminal, the company demonstrates the best results compared to competitors. In the last year alone, Kernel has exported 8 million tons of dry cargo through the Transgrainterminal. This grain terminal, which was put into operation in 2019, has ambitious goals for its own development. The most powerful grain dryers that no company in the world possesses, Bedeschi’s experimental ship-loaders, specially designed for Kernel, are therefore a practical embodiment of the development strategy. Along with building the infrastructure of grain complexes, Kernel’s management is investing in logistics. As a result, short-term projects for modernization and construction of new railways were launched, funds were invested in the acquisition of 100 % of shares of the railway operator Rail Transit Cargo Ukraine, increasing its own car fleet to 3,400 cars. In addition, the company is investing in a vehicle handling site, a storage site, increasing the maximum daily productivity of the car fleet load and capacity for simultaneous grain storage. Despite the fact that grain infrastructure and logistics are still far from perfect, this study is evidence of continuous growth in investment in this sphere and approaching the international level in the near future.Item Інвестиційна складова в тарифах на комунальні послуги: дискусійні обліково-економічні аспекти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01-14) Лисенко, Надія Михайлівна; Lysenko, N.The article represents a research and analysis of the problematic questions in the areas of accounting and economics regarding the «investment component» of the tariffs on housing and communal services which need solutions at the current reformation stage of the housing and-municipal economic sector.