Browsing by Author "Lytvynchuk, Marharyta"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток маркетингової стратегії на прикладі міжнародної компанії «Coca-Cola»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Литвинчук, Маргарита Олександрівна; Lytvynchuk, Marharyta; Тимків, Ірина ВалеріївнаУ роботі аналізуються теоретичні основи та принципи маркетингової діяльності з метою залучення довіри та поширеності серед ціової аудиторії компанії. Автор аналізує розвиток та елементи маркетингової стратегії компанії Coca-Cola. Автором проаналізовано фінансові успіхи компанії та зроблено висновок про сильні та слабкі сторони поточної маркетингової стратегії підприємства. Автор ґрунтовно викрив товарний портфель і конкурентні позиції компанії на ринку безалкогольних напоїв. Провівши дане дослідження, автор дійшов висновку, що поточна маркетингова стратегія має певні вади та загрози в майбутньому. Прикладом таких загроз є недостатньо розвинена комунікація зі споживачами через діджитал канали, а також спори навколо використання води, забруднення навколишнього середовища та можливість введення «податку на газовані напої». На основі роботи автором сформульовано рекомендації щодо створення ефективних маркетингових стратегій з метою підвищення конкурентоспроможності. The of work analyses the theoretical basis and principles of of marketing activity aim of that trust and prevalence among the audience of company. An author analyses development and elements of marketing strategy of company Coca-Cola. By an author financial successes of company were analysed and drawn conclusion about strengths and weaknesses of present marketing strategy of enterprise. An author thoroughly exposed a commodity brief-case and competition positions of company at the market of made drunk. After of conducting this research, the author came to the conclusion that the current marketing strategy has certain defects and threats in the future.The example of such threats is the developed not enough communication with consumers through digital channels, also spores round the use of water, contamination of environment and possibility of introduction of "tax on the carbonated drinks". On of the basis of the work the author formulated recommendations for creating the effective of marketing strategi in order to increase the competitiveness.