Browsing by Author "Maliuta, Vadym"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організація та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Малюта, Вадим Дмитрович; Maliuta, Vadym; Архипова, Тетяна ВасилівнаМетою маркетингової діяльності є розробка послідовності дій, що призведе до зростання підприємства та підвищення лояльності споживачів. Маркетинговою діяльністю підприємства є ефективне управління виробництвом та реалізацією продукції та послуг, орієнтоване на задоволення споживчого попиту та досягнення високого рівня прибутковості. Ефективне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві вимагає глибокого розуміння ринку, здатності до стратегічного планування та навичок впровадження інноваційних підходів. Ретельний аналіз конкурентної ситуації, розробка ефективної маркетингової стратегії, управління брендом та підтримка клієнтських відносин є критичними елементами успішного ведення бізнесу. The goal of marketing activities is to develop a sequence of actions that will lead to the growth of the enterprise and increase in consumer loyalty. The marketing activity of the enterprise is effective management of production and sale of products and services, focused on satisfying consumer demand and achieving a high level of profitability. Effective management of marketing activities at the enterprise requires a deep understanding of the market, the ability for strategic planning and the skills of implementing innovative approaches. A thorough analysis of the competitive situation, development of an effective marketing strategy, brand management and maintenance of customer relations are critical elements of successful business.