Browsing by Author "Matros, Hanna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Матрос, Ганна Ігорівна; Matros, Hanna; Антонченко, Мирослава ЮріївнаДана робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів контролю та аналізу маркетингової діяльності на прикладі підприємства ТОВ «Аксіпласт». Визначено основні компоненти системи контролю та аналізу маркетингової діяльності, а також запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової політики організації. Використання сучасних інструментів маркетингу, таких як реклама в соціальних мережах, є важливим елементом стратегії для досягнення конкурентних переваг та сталого розвитку підприємства. This paper is dedicated to the study of theoretical and practical aspects of control and analysis of marketing activities using the example of the enterprise LLC «Aksiplast». The main components of the marketing control and analysis system are identified, and recommendations for improving the organization's marketing policy are proposed. The use of modern marketing tools, such as social media advertising, is an important element of the strategy for achieving competitive advantages and sustainable enterprise development.