Browsing by Author "Motornyi, Oleh"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкурентоспроможність національних підприємств на міжнародному ринку (на прикладі ТОВ «АСКАНІЯ-ПАК»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Моторний, Олег Олегович; Motornyi, Oleh; Кулик, Юрій ЄвгеновичУ роботі аналізуються теоретичні основи та принципи поняття «конкурентоспроможність». Автор аналізує ключові фактори та принципи глобальної конкурентоспроможності світової економіки. Досліджено особливості управління конкурентоспроможністю національних підприємств на міжнародному ринку. Друга частина присвячена аналізу факторів конкурентоспроможності на світовому ринку меду. Автор намагається сформувати принципи формування факторів конкурентоспроможності вітчизняних підприємств-експортерів меду. Автор детально аналізує конкурентоспроможність на прикладі ТОВ «АСКАНІЯ-ПАК». Проведено оцінку їхніх бізнес-стратегій на світовому ринку. Провівши це дослідження, автор дійшов висновку, що поточна ситуація є ефективною для просування українського експорту меду на вищий конкурентний рівень. На основі роботи автором сформульовано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності національних підприємств на світовому ринку. The work analyses the theoretical basis and principles of the concept “competitiveness”. The author analyses the key factors and principles of global competitiveness in the world economy. Features of managing the competitiveness of national enterprises on the international market is investigated. The other part deals with analysis of competitiveness factors at the global market of honey. The author tries to form the principles of formation competitiveness factors of domestic enterprises exporters of honey. The author analyzes competitiveness in detail on the example on the example of "ASCANIA-PAK" LLC. There was made an evaluation of their business-strategies at the global market. After conducting this research, the author came to the conclusion that the current situation is effective to promote Ukrainian export of honey to higher competitive level. On the basis of the work the author formulated recommendations for concerning the increasing of competitiveness of national enterprises at the global market.