Browsing by Author "Mozghovyi, Serhii"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Економіко-математичні моделі оцінювання синергетичних ефектів у розвитку банківської системи України(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2024) Грабарєв, Андрій Володимирович; Hrabariev, Andrii; Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozghalli, Olha; Федоренко, Олексій Дмитрович; Fedorenko, Oleksii; Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, SerhiiДосліджено економіко-математичні моделі з оцінювання синергетичних ефектів у банківській системі. Проаналізовано найбільш адекватну для забезпечення сталого розвитку соціально-економічної системи України модель банківської системи з децентралізованою схемою регулювання, де регулятором виступає НБУ, і горизонтальними зв’язками між банками. Визначено оцінку розкиду значень критерію результативності НБУ як регулятора банківської системи у результаті самостійних дій банків як нижнього рівня банківської системи при децентралізованій схемі регулювання і впливах зовнішніх чинників (оцінка колективного ризику банківської системи), а також мінімальний колективний ризик від самостійних дій банків (ціна децентралізації). Запропоновано механізм управління НБУ, що забезпечує ідеальну узгодженість інтересів. Доведено, що для забезпечення ефективного розвитку банківської системи доцільним вбачається впровадження методів корпоративного управління в практику діяльності банківських установ і створення єдиної корпоративної інфраструктури банківської системи для підвищення функціонування як окремих банків, так і банківської систем загалом. Узагальнено схему інформаційно-логічної структури процесів функціонування банківської системи в контексті парадигми сталого розвитку економічної системи країни, що містить низку досліджених взаємопов’язаних між собою комплексів моделей: моделі дослідження показників функціонування банківської системи, моделі міжбанківської взаємодії, підтримки прийняття рішень, корпоративного управління, антикризового регулювання. Доведено твердження про умови формування зони компромісу стосовно встановлення доцільності функціонування і розвитку корпоративної інфраструктури банківської системи. Economic and mathematical models for evaluating synergistic effects in the banking system were studied. The most adequate model of the banking system with a decentralized regulatory scheme, where the NBU acts as the regulator, and horizontal connections between banks, is analyzed to ensure the sustainable development of the socio-economic system of Ukraine. The assessment of the spread of the values of the criterion of the effectiveness of the NBU as a regulator of the banking system as a result of the independent actions of banks as a lower level of the banking system with a decentralized regulatory scheme and the influence of external factors (assessment of the collective risk of the banking system), as well as the minimum collective risk from the independent actions of banks (the price of decentralization) was determined. A management mechanism of the NBU, which ensures perfect alignment of interests, is proposed. It is proved that in order to ensure the effective development of the banking system, it is considered expedient to introduce corporate management methods into the practice of banking institutions and to create a single corporate infrastructure of the banking system to improve the functioning of both individual banks and banking systems in general. The diagram of the informational and logical structure of the banking system's functioning processes in the context of the paradigm of sustainable development of the country's economic system is summarized, containing a number of researched interrelated sets of models: models for researching indicators of the functioning of the banking system, models of interbank interaction, decision support, corporate management, anti-crisis regulation. The statement about the conditions for the formation of a compromise zone regarding the establishment of the expediency of the functioning and development of the corporate infrastructure of the banking system has been proven.Item Етапи впровадження прикладного програмного забезпечення в навчальний процес(Sci-conf.com.ua, 2023-07) Осмятченко, Володимир Олександрович; Osmiatchenko, Volodymyr; Осмятченко, Владимир Александрович; Грабарєв, Андрій Володимирович; Hrabariev, Andrii; Грабарев, Андрей Владимирович; Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, Serhii; Дербенцев, Василь Джоржович; Derbentsev, Vasyl; Дербенцев, Василий Джорджевич; Грицак, Неля Юріївна; Hrytsak, NeliaВикладено та проаналізовано досвід фахівців української компанії-розробника «Дебет Плюс» та науково-педагогічних працівників закладів освіти України по впровадженню інформаційних технологій в освітній процес закладів освіти. Розглянуто опис кожного етапу процесу впровадження інформаційних технологій для здобувачів освіти економічного напряму, аргументовано переваги наведених методів та підходів цього процесу. Наведено приклади поєднання різних форм навчання на основі комунікації викладача, здобувачів освіти та фахівців компанії-розробника інформаційної системи для автоматизації бізнес-процесів.Item Креативна економіка: вплив, виклики та перспективи розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-10) Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, SerhiiУ статті досліджено роль креативної економіки у глобальному економічному зростанні, її виклики та перспективи розвитку. Розглянуто вплив творчих індустрій на формування економічної вартості, створення робочих місць і культурний обмін. Визначено ключові фактори підтримки та подолання бар'єрів для повного розкриття потенціалу креативної економіки. The article explores the role of the creative economy in global economic growth, its challenges, and development prospects. It examines the impact of creative industries on the creation of economic value, job creation, and cultural exchange. Key factors for supporting and overcoming barriers to fully unlocking the potential of the creative economy are identified.Item Облік у бюджетних установах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Грабарєв, Андрій Володимирович; Hrabariev, Andrii; Грабарев, Андрей Владимирович; Грицак, Неля Юріївна; Hrytsak, Nelia; Грицак, Неля Юрьевна; Осмятченко, Володимир Олександрович; Osmiatchenko, Volodymyr; Осмятченко, Владимир Александрович; Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, Serhii; Мозговой, Сергей Анатольевич; Безкоровайний, Віталій Сергійович; Bezkorovainyi, Vitalii; Бескоровайный, Виталий СергеевичItem Особливості впровадження інформаційних технологій в освітній процес(ФОП «Жукова Ірина Віталіївна», 2023) Осмятченко, Володимир Олександрович; Osmiatchenko, Volodymyr; Осмятченко, Владимир Александрович; Грабарєв, Андрій Володимирович; Hrabariev, Andrii; Грабарев, Андрей Владимирович; Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, Serhii; Дербенцев, Василь Джоржович; Derbentsev, Vasyl; Дербенцев, Василий Джорджевич; Грицак, Неля Юріївна; Hrytsak, NeliaРівень вищої освіти передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної або дослідницько-інноваційної діяльності. Програми навчання здобувачів освіти передбачають отримання фахових компетенцій в конкретній галузі. Практично кожна дисципліна базується на отриманні теоретичних знань та набуття практичних навичок майбутніх фахівців, які, як правило, базуються на овоєнні інформаційних технологій. Упровадження сучасних інформаційних технологій в освітні програми закладів освіти є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів для розбудови України. Економічний напрямок дисциплін не є виключенням у цьому випадку, а можливо, навіть і займає перші позиції в рейтингу необхідності застосування інформаційних систем і технологій у навчанні. У статті викладено та проаналізовано досвід фахівців української компанії-розробника «Дебет Плюс» та науково-педагогічних працівників закладів освіти України по впровадженню інформаційних технологій в освітній процес закладів освіти. Розглянуто опис кожного етапу процесу впровадження інформаційних технологій для здобувачів освіти економічного напряму, аргументовано переваги наведених методів та підходів цього процесу. Наведено приклади поєднання різних форм навчання на основі комунікації викладача, здобувачів освіти та фахівців компанії-розробника інформаційної системи для автоматизації бізнес-процесів «Дебет Плюс». Доведено доцільність використання різноманітних сучасних засобів комунікації для покращення процесу засвоєння навчального матеріалу, проведення контролю набутих знань, умінь і навичок та отримання зворотнього зв’язку про рівень задоволеності здобувачів освіти від отриманих компетенцій з автоматизації бізнес-процесів під час навчання. Наведені приклади успішного впровадження програмного продукту «Дебет Плюс» в науково-навчальний процес закладів освіти, подані перспективи подальшого застосування інформаційних технологій і систем в навчальному процесі. The level of higher education involves the acquisition by a person of theoretical knowledge, abilities, skills, and other competencies sufficient to produce new ideas, solving complex problems in the field of professional or research and innovation activities. Training programs for education seekers provide for the acquisition of professional competencies in a specific field. Practically every discipline is based on the acquisition of theoretical knowledge and the acquisition of practical skills of future specialists, which, as a rule, are based on the development of information technologies. The introduction of modern information technologies into the educational programs of educational institutions is the key to the training of highly qualified specialists for the development of Ukraine. The economic direction of disciplines is not an exception in this case, and perhaps even takes the first positions in the ranking of the need to use information systems and technologies in education. The article describes and analyzes the experience of specialists of the Ukrainian development company "Debet Plus" and scientific and pedagogical workers of educational institutions of Ukraine on the implementation of information technologies in the educational process of educational institutions. The description of each stage of the process of implementing information technologies for students of economic education is considered, and the advantages of the methods and approaches of this process are argued. Examples of the combination of various forms of education based on the communication of the teacher, students of education, and specialists of the information system development company for automating business processes "Debet Plus" are given. The expediency of using various modern means of communication to improve the process of assimilation of educational material, control of acquired knowledge, abilities, and skills, and receiving feedback on the level of satisfaction of the students of education with the obtained competencies in automating business processes during training has been proven. Examples of successful implementation of the "Debet Plus" software product in the scientific and educational process of educational institutions are given, and prospects for the further use of information technologies and systems in the educational process are given.Item Інформаційні системи і технології на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Грабарєв, Андрій Володимирович; Hrabariev, Andrii; Грабарев, Андрей Владимирович; Грицак, Неля Юріївна; Hrytsak, Nelia; Грицак, Неля Юрьевна; Осмятченко, Володимир Олександрович; Osmiatchenko, Volodymyr; Осмятченко, Владимир Александрович; Мозговий, Сергій Анатолійович; Mozghovyi, Serhii; Мозговой, Сергей Анатольевич; Безкоровайний, Віталій Сергійович; Bezkorovainyi, Vitalii; Бескоровайный, Виталий Сергеевич