Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Mykytenko, Veronika"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Микитенко, Вероніка Олегівна; Mykytenko, Veronika; Федорченко, Андрій Васильович
    В роботі визначена сутність та складові управління маркетинговою діяльністю підприємства, окреслена його роль, проаналізовано можливі підходи та методи оцінювання його ефективності. Тема досліджувалася на базі приватної школи ЗПО «Мозаїка». Було детально проаналізовано маркетингову діяльність компанії, визначено її слабкі місця та запропоновано шляхи вдосконалення. Робота демонструє процес дослідження маркетингової діяльності малого підприємства сфери послуг, а саме сфери освіти, який може слугувати прикладом для компаній, які бажають покращити свою маркетингову діяльність та ідентифікувати проблеми в управлінні маркетингом. The study defines the essence and components of management of marketing activities of an enterprise, outlines its role, analyses possible approaches and methods of measuring its effectiveness. The topic was researched on the basis of the private school ZPO «Mozaika». The marketing activities of the company were analysed, as well as its weaknesses and ways of improvement. The paper demonstrates the process of researching the marketing activities of a small service enterprise, specifically in the field of education, which can be used as an example for companies wishing to improve their marketing activities and identify problems in marketing management.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback