Browsing by Author "Mytrofanov, Oleh"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Митрофанов, Олег Андрійович; Mytrofanov, Oleh; Равікович, Ілля ЄвгеновичКМР розглядає стратегії цифрового маркетингу на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Досліджено ринок послуг доставки в Україні, існуючі стратегії цифрового маркетингу компанії, та запропоновано рекомендації для поліпшення користувацького досвіду вебсайту та мобільних додатків через зміну дизайну та впровадження нових функцій. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах цифрової трансформації. The thesis explores digital marketing strategies using «Nova Poshta» LLC as a case study. It examines the delivery services market in Ukraine, current digital marketing strategies of the company, and proposes recommendations to enhance user experience on the website and mobile applications through design changes and the introduction of new features. The study aims to improve the company’s competitiveness amidst digital transformation.