Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Mytrofanov, Oleh"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Митрофанов, Олег Андрійович; Mytrofanov, Oleh; Равікович, Ілля Євгенович
    КМР розглядає стратегії цифрового маркетингу на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Досліджено ринок послуг доставки в Україні, існуючі стратегії цифрового маркетингу компанії, та запропоновано рекомендації для поліпшення користувацького досвіду вебсайту та мобільних додатків через зміну дизайну та впровадження нових функцій. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах цифрової трансформації. The thesis explores digital marketing strategies using «Nova Poshta» LLC as a case study. It examines the delivery services market in Ukraine, current digital marketing strategies of the company, and proposes recommendations to enhance user experience on the website and mobile applications through design changes and the introduction of new features. The study aims to improve the company’s competitiveness amidst digital transformation.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback