Browsing by Author "Naumenko, Vladyslav"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Глокалізаційний розвиток підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Глинянський, Сергій; Hlynianskyi, Serhii; Науменко, Владислав; Naumenko, Vladyslav; Теплюк, Марія Анатоліївна; Tepliuk, Mariia; Теплюк, Мария АнатольевнаУ статті розкрито теоретичні аспекти визначення поняття глокалізації, її основні тенденції у сучасному світі, переваги глокалізаційного розвитку підприємства, інтеграція глобальних і локальних ринків. Також розглянуто напрями досліджень глокалізації в економічній складовій, основні чинники актуальності використання глокальної стратегії та стратегії глокального маркетингу. The article reveals theoretical aspects of definition of the concept of localization, its main trends in the modern world, advantages of the company’s localization development, integration of global and local markets. Also, the directions of research of localization in the economic component, the main factors of relevance of the use of the glock strategy and strategy of glock marketing are considered.Item Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо зміцнення конкурентних переваг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-06) Науменко, Владислав Владиславович; Naumenko, Vladyslav; Гребешкова, Олена МиколаївнаУ роботі розкриті суть конкурентних переваг в умовах нової економіки, висвітлені основні стратегії для їх формування, досліджені питання, пов’язані з формуванням бренду компанії. Проведена оцінка діяльності підприємства ТОВ «ХІПП Україна». Сформовані бізнес-пропозиції для покращення діяльності компанії та зміцнення її конкурентних переваг на українському ринку. The work reveals the essence of competitive advantages in the conditions of the new economy, highlights the main strategies for their formation, investigates issues related to the formation of the company's brand. The activity of LLC «HIPP Ukraine» activity is evaluated. Business proposals have been formed to improve the company's activities and strengthen its competitive advantages in the Ukrainian market.Item Обґрунтування стратегії диверсифікації підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Науменко, Владислав; Naumenko, Vladyslav; Глинянський, Сергій; Hlynianskyi, Serhii; Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Елена НиколаевнаУ статті розкрито важливість стратегії диверсифікації для зміцнення фінансового стану та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто причини, що спонукають компанії до впровадження диверсифікації, такі як нестабільність ринкового середовища та конкурентний тиск. Розкрито сутність стратегічного планування у контексті диверсифікації та важливість мотиваційного підходу в цьому процесі. Також розглядаються основні принципи формування стратегії диверсифікації та покрокове планування її імплементації. The article reveals the importance of the diversification strategy to strengthen the financial condition and increase the competitiveness of the enterprise. The reasons that encourage companies to introduce diversification, such as the instability of the market environment and competitive pressure, are considered. The essence of strategic planning in the context of diversification and the importance of a motivational approach in this process are disclosed. The basic principles of the diversification strategy formation and step-by-step planning of its implementation are also considered.Item Технологічне оснащення підприємства, як один з найважливіших факторів виготовлення продукції(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10) Науменко, Владислав; Naumenko, Vladyslav; Глинянський, Сергій; Hlynianskyi, Serhii; Теплюк, Марія Анатоліївна; Tepliuk, Mariia; Теплюк, Мария АнатольевнаУ статті розкрито теоретичні аспекти визначення поняття технологічного оснащення підприємства, його значення серед факторів впливу на покращення та забезпечення якості продукції, роль технологічного оснащення в конкурентоспроможності компанії на ринку. Також розглянуто взаємовплив інноваційного розвитку підприємства та його технологічної складової. The article reveals the theoretical aspects of defining the concept of technological equipment of the enterprise, its importance among the influencing factors on improving and ensuring the quality of products, and the role of technological equipment in the competitiveness of the company on the market. Additionally, it’s considered the mutual influence of the innovative development of the enterprise and its technological component.