Browsing by Author "Naumova, Yelyzaveta"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Competitive marketing strategies of international businesses (on the example of Procter & Gamble)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-14) Naumova, Yelyzaveta; Наумова, Єлизавета Віталіївна; Shvydanenko, Oleh; Швиданенко, Олег АнатолійовичThe research paper analyses and evaluates the competitive marketing strategies employed by Procter & Gamble, a global corporation known for its success in the consumer goods industry. By examining P&G's marketing strategies, I aim to gain valuable insights into the approaches and tactics used by international businesses to thrive in the global marketplace. The findings of this research will not only contribute to the existing body of knowledge on competitive marketing strategies but I also will provide practical recommendations for other global corporations seeking to enhance their marketing effectiveness Дослідницька стаття аналізує та оцінює конкурентоспроможні маркетингові стратегії, які використовує Procter & Gamble, глобальна корпорація, відома своїм успіхом у галузі споживчих товарів. Вивчаючи маркетингові стратегії P&G, я прагну отримати цінну інформацію про підходи та тактики, які використовують міжнародні компанії для процвітання на глобальному ринку. Результати цього дослідження не тільки внесуть внесок у наявний масив знань про конкурентоспроможні маркетингові стратегії, але я також дам практичні рекомендації для інших глобальних корпорацій, які прагнуть підвищити свою маркетингову ефективність.Item Впровадження технологій штучного інтелекту у веб-дизайн(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-12) Наумова, Єлизавета Віталіївна; Naumova, Yelyzaveta; Вострякова, Валентина ЮріївнаУ роботі розглядаються сучасні тенденції впровадження штучного інтелекту у веб-дизайн, зокрема персоналізація, автоматизація та адаптивні інтерфейси. Проаналізовано ключові інструменти ШІ та їх вплив на ефективність дизайну. Обґрунтовано рекомендації щодо інтеграції ШІ для оптимізації процесів і підвищення конкурентоспроможності. The study examines modern trends in the implementation of artificial intelligence in web design, focusing on personalization, automation, and adaptive interfaces. Key AI tools and their impact on design efficiency are analyzed. Recommendations for integrating AI to optimize processes and enhance competitiveness are substantiated.