Browsing by Author "Nefedova, K. A."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративне волонтерство як складова соціальної відповідальності бізнесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Нефьодова, К. А.; Nefedova, K. A.; Нефёдова, К. А.Ключовою метою статті є дослідження корпоративного волонтерства як складової соціальної відповідальності бізнесу, зокрема іноземного та українського досвіду формування і розвитку. У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти корпоративного волонтерства, питання його імплементації у сучасну парадигму соціальної відповідальності бізнесу та механізми формування волонтерського руху в українських компаніях. Розглянуто та проаналізовано етапи зародження та становлення корпоративного волонтерства, виявлено особливості мотивації персоналу участі у волонтерських програмах. Автором визначено сучасні суспільні цінності, які лежать в основі проектів корпоративної соціальної відповідальності, що позитивно впливає на репутацію компанії та бренду роботодавця. Запропоновано висновки щодо перспектив розвитку корпоративного волонтерства в Україні, подальші його напрямки теоретичних досліджень і практичного застосування організаціями.Item Управління талантами як інструмент формування бренду роботодавця(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Нефьодова, К. А.; Nefedova, K. A.; Нефёдова, К. А.Метою написання статті визначено тему управління талантами, що тісно пов’язана з проблематикою відтоку найбільш професійних кадрів з ІТ-галузі, які шукають перспективи для подальшого розвитку. Умови, які створюють роботодавці та реалії ринку праці, спонукають талановиті кадри частіше змінювати місце роботи, а також шукати можливостей для працевлаштування за кордоном. Таким чином, знижується ефективність і продуктивність роботи на корпоративному рівні, що стає одним із чинників, який гальмує зростання ВВП країни та розвиток економіки в цілому. Напрямок управління персоналом характеризує дії та інструментарій роботодавців, що направлений на адаптацію, стимулювання та збереження найцінніших кадрів, як процес управління талантами. Досліджуючи тему формування бренду компанії як роботодавця на ринку праці, автор окрему увагу приділяє питанню роботи з талантами, а саме управління ними. Аналізуючи основні фактори, які українці перш за все пов’язують з бажанням змінити місце роботи та проживання, досліджуються питання внутрішньої мотивації та перспектив для подальшого розвитку кар’єри. Резюмуючи, у статті запропоновано перелік інструментів для ефективного управління талантами в українських компаніях в умовах сучасного інформаційного середовища.