Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Nikolaichuk, Yanina"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетинг-мікс у банку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Ніколайчук, Яніна Леонідівна; Nikolaichuk, Yanina; Нікітін, Андрій Валерійович
    У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено інструменти та методи маркетинг-міксу у банківській діяльності на прикладі АТ «ПУМБ». Метою дослідження є узагальнення інструментарію маркетинг-міксу у банку та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи концепції маркетинг-мікс, проведено аналіз ефективності маркетингового комплексу ПУМБ, вивчено зарубіжні практики формування маркетинг-міксу. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності маркетингової діяльності банківських установ України. The bachelor's qualification paper studies the tools and methods of the marketing mix in banking activities, using JSC "PUMB" as a case study. The aim is to generalize the marketing mix instruments in the bank and develop recommendations for its improvement. The paper examines the theoretical foundations of the marketing mix concept, analyzes the effectiveness of PUMB's marketing mix, and explores international best practices. Practical recommendations for enhancing the efficiency of marketing activities in Ukrainian banks are proposed.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback