Browsing by Author "Okuneva, Olga"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз моделей внутрішнього маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-06-12) Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, OlgaУ статті проаналізовані найвідоміші існуючі моделі внутрішнього маркетингу. Досліджується еволюція моделей та їх особливості залежно від наукової школи автора. Визначено головні переваги та недоліки кожної моделі, що зазвичай передує розробці авторської моделі.Item Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей Васильевич; Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga; Окунева, Ольга ВладимировнаУ монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутрішнього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у взаємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.Item Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, OlgaУ статті представлено маркетинговий підхід до управління діяльністю на підприємстві. Вперше розроблено модель внутрішнього ринку підприємства, яка може бути застосована як до умов діяльності сервісних, так і промислових підприємств. Визначено можливі ролі працівників на підприємстві, як основних суб’єктів внутрішнього ринку.Item Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, OlgaТрадиційний маркетинг нівелює постійну зміну функцій "постачальник споживач" для однієї і тієї ж людини в процесі виробництва та обміну. Логічним постає запитання, чи взагалі позбувається людина своїх потреб у момент, коли вона працює. Поява внутрішнього маркетингу спростовує цю гіпотезу, і він стає невіддільним елементом в системі задоволення потреб учасників ринку працівників як внутрішніх споживачів. Сьогодні особливого інтересу набуває адаптація та ефективне практичне застосування маркетингових інструментів до внутрішнього ринку. На основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.Item Система внутрішнього маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі(ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2011) Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, OlgaМетою статті є висвітлення унікального набору інструментів внутрішнього маркетингу, який притаманний лише компаніям роздрібної торгівлі. Аналіз результатів практики внутрішнього маркетингу ключових гравців ринку. Інтегрування виявлених напрямків роботи в систему внутрішнього маркетингу на ринку рітейлу.