Browsing by Author "Oliinyk, Taisa"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості трудової мотивації працівників залізниці в умовах воєнного стану в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-18) Олійник, Таїса Олександрівна; Oliinyk, Taisa; Музичко, Людмила ВолодимирівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено теоретичний огляд підходів до вивчення мотивації та трудової мотивації у часі соціальних випробувань. Емпіричним шляхом виявлено особливості трудової мотивації працівників управлінської вертикалі залізниці у часі війни. З’ясовано, що у вибірці є відмінності у трудовій мотивації у ретроспективі (до оголошення воєнного стану) та наразі (у часі війни), мають місце особливості змісту трудової мотивації залежно від рівня управління щодо провідних професійних мотивів, мотиваційної структури особистості та мотиваційних стратегій управлінців. За допомогою методу φ - кутового перетворення Фішера з’ясовано, що порівняння дослідницьких вибірок є коректним, тому у дослідженні було прийнято рішення зосередитись лише на відмінностях чи схожості між різними рівнями керівництва в управлінській вертикалі залізниці. In the master's qualification thesis, a theoretical review of approaches to the study of motivation and work motivation during social trials was carried out. Empirically, the specifics of the work motivation of employees of the management vertical of the railway during the war were revealed. It was found that there are differences in work motivation in the sample in retrospect (before the declaration of martial law) and now (during the war), there are peculiarities of the content of work motivation depending on the level of management in relation to the leading professional motives, motivational structure of the individual and motivational strategies of managers . With the help of Fisher's φ - angular transformation method, it was found that the comparison of the research samples is correct, so the research decided to focus only on the differences or similarities between the different levels of management in the management vertical of the railway.