Browsing by Author "Orysenko, Mariia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організаційні та особистісні ресурси подолання професійного стресу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-20) Орисенко, Марія Вячеславівна; Orysenko, Mariia; Вельдбрехт, Олена ОлександрівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена проблемі професійного стресу, дослідження методів та інструментів, які можуть використовуватися для зменшення негативного впливу стресу на працівників. У роботі розглядаються різноманітні організаційні стратегії, які дозволяють зменшити розвиток стресу на роботі. Особливу увагу присвячено особистісним ресурсам, включаючи техніки релаксації, саморегуляції та управління часом. За отриманими емпіричними даними встановлено, що прояви вигорання молодих фахівців та студентів негативно пов’язані з особистими ресурсами: професійною самоефективністю, залученістю до роботи та загальним рівнем ресурсної наповненості особистості; прямо корелюють з емоційним спустошенням особистості. На основі регресійного аналізу змінних визначено провідний чинник, який впливає на подолання й запобігання вигорання людини на роботі, ним виявилась професійна самоефективність. Отримані результати мають універсальне теоретико- методологічне значення, вони можуть бути покладені в основу відповідних психологічних втручань та організаційних заходів. В процесі роботи апробовано дві англомовні методики для оцінки вигорання та залученості в роботу (український переклад О. Вельдбрехт), що допоможе їх подальшій адаптації. The bachelor’s qualification work is dedicated to the problem of occupational stress, exploring methods and tools that can be used to reduce the negative impact of stress on employees. The work examines various organizational strategies that allow for reducing the development of stress at work. Particular attention is given to personal resources, including relaxation techniques, self-regulation, and time management. Empirical data revealed that manifestations of burnout among young professionals and students are negatively associated with personal resources: professional self- efficacy, work engagement, and the overall level of personal resourcefulness; they are directly correlated with emotional exhaustion. Based on regression analysis of the variables, the leading factor influencing the overcoming and prevention of burnout at work was found to be professional self-efficacy. The results obtained have universal theoretical and methodological significance and can be used as a basis for appropriate psychological interventions and organizational measures. During the work, two English-language methodologies for assessing burnout and work engagement (Ukrainian translation by O. Veldbrekht) were tested, which will aid in their further adaptation.