Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Osyka, Iryna"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Соціально відповідальна взаємодія компанії зі стейкхолдерами
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Осика, Ірина Леонідівна; Osyka, Iryna; Кицак, Тарас Григорович
    Соціально відповідальна взаємодія компанії зі стейкхолдерами є стратегічним підходом до управління бізнесом, орієнтованим на врахування та задоволення потреб різноманітних зацікавлених сторін. Цей процес передбачає активне включення компанії в діалог із співробітниками, клієнтами, інвесторами, громадами та іншими зацікавленими групами з метою врахування їхніх очікувань та потреб у процесі управління та прийняття стратегічних рішень. Цей підхід необхідний для того, щоб компанія забезпечувала сталість та етичність своєї діяльності, а також мала позитивний соціальний вплив на оточуюче середовище. Соціально відповідальна взаємодія допомагає збалансувати економічні та соціальні цілі компанії, сприяє створенню позитивного іміджу та взаємодії з різноманітними стейкхолдерами. Характеристика цього процесу визначається постійним аналізом взаємовідносин та взаємодії компанії зі своїми стейкхолдерами, врахуванням їхніх потреб, думок та впливу на прийняття рішень. Суттєвими елементами є відкритий діалог, транспарентність, адаптація до змін в соціальному та економічному середовищі. Ефективність соціально відповідальної взаємодії визначається досягненням збалансованого підходу, що враховує інтереси всіх стейкхолдерів, забезпечуючи при цьому сталість та процвітання компанії. The company's socially responsible interaction with stakeholders is a strategic approach to business management, focused on taking into account and meeting the needs of various stakeholders. This process involves actively engaging the company in dialogue with employees, customers, investors, communities and other interested groups in order to take into account their expectations and needs in the process of management and strategic decision-making. This approach is necessary for the company to ensure the sustainability and ethics of its activities, as well as to have a positive social impact on the surrounding environment. Socially responsible interaction helps to balance the economic and social goals of the company, contributes to the creation of a positive image and interaction with various stakeholders. The characteristics of this process are determined by the constant analysis of the company's relationships and interaction with its stakeholders, taking into account their needs, opinions and influence on decision-making. Essential elements are open dialogue, transparency, adaptation to changes in the social and economic environment. The effectiveness of socially responsible interaction is determined by achieving a balanced approach that takes into account the interests of all stakeholders, while ensuring the sustainability and prosperity of the company.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Управління зайнятістю населення в умовах сучасних викликів
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-27) Осика, Ірина Леонідівна; Osyka, Iryna; Щетініна, Людмила Валеріївна
    Сучасна криза в Україні посилила низку проблем із зміною економічної системи, включаючи зайнятість, проблеми ринку праці, неналежне державне регулювання попиту та пропозиції робочої сили та механізми соціального захисту звільнених працівників. Тому питання зайнятості та соціального захисту сучасного населення є дуже актуальними та болючими для суспільства та країни в цілому. В першому розділі дослідження визначено мету, підходи та суб’єкти управління зайнятістю населення, охарактеризовано методичні підходи до визначення ефективності державного управління зайнятістю населення. В другому розділі здійснено аналіз трендів зайнятості населення та їх особливостей в умовах пандемії коронавірусу COVID-19, а також проведено аналіз діяльності Державної служби зайнятості та її особливостей в умовах глобальних соціо-економічних змін. В третьому розділі запропоновано шляхи покращення сфери зайнятості та розроблено напрямки імплементації досвіду країн ЄС щодо управління зайнятістю населення в Україні в умовах пандемії коронавірусу COVID-19. The current crisis in Ukraine has exacerbated a number of problems with the changing economic system, including employment, labor market problems, inadequate government regulation of labor supply and demand, and social protection mechanisms for laid-off workers. Therefore, the issues of employment and social protection of the modern population are very relevant and painful for society and the country as a whole. In the first chapter of the study, the goals, approaches and subjects of employment management are defined, methodological approaches to determining the effectiveness of public employment management are characterized. The second chapter analyzes employment trends and their characteristics in the context of the COVID-19 coronavirus pandemic, as well as analyzes the activities of the State Employment Service and its characteristics in the context of global socio-economic changes. The third chapter suggests ways to improve the employment sector and develops directions for implementing the experience of the EU countries in managing employment in Ukraine in the context of the COVID-19 coronavirus pandemic.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback