Browsing by Author "Pak, Nataliia"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Нова теорія публічного управління(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Пак, Наталія Т.; Pak, Nataliia; Байдалка, Соломія О.; Baidalka, SolomiiaПублічне управління як наука сформувалося у 20 ст. У статті визначено публічне управління як багатоаспектне поняття, що охоплює публічне управління та місцеве самоврядування, і є цілісним науковим напрямом, у якому досліджені напрями включають: публічне управління (державна служба), державні програми та аналіз політики (стратегічне планування); , взаємодія бізнесу та громадян (управління генетичними ресурсами). Зважаючи на це, публічне управління – це система національних, місцевих, некомерційних структур, покликаних служити суспільним інтересам і вирішувати колективні проблеми. У роботі розроблено сучасну концепцію публічного адміністрування, складної та відкритої системи міжособистісних відносин, що реалізується органами державної влади за допомогою методів, механізмів, інструментів та інших складових з урахуванням принципів відкритості, прозорості в публічному управлінні та публічному управлінні. Public administration as a science was formed in the 20th century. The article defines public administration as a multifaceted concept that encompasses public administration and local self-government, and is a holistic scientific direction in which the researched areas include: public administration (civil service), government programs and policy analysis (strategic planning); , interaction of business and citizens (management of genetic resources). With this in mind, public administration is a system of national, local, non-profit structures designed to serve public interests and solve collective problems. The work developed a modern concept of public administration, a complex and open system of interpersonal relations, which is implemented by state authorities with the help of methods, mechanisms, tools and other components, taking into account the principles of openness, transparency in public administration and public administration.Item Особливості конфлікт-менеджменту у сфері державного управління(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Пак, Наталія Т.; Pak, Nataliia; Верзун, Ірина А.; Verzun, IrynaУ статті досліджуються особливості конфліктів у сфері державного управління, характеризуються їх типи. Розглядається конфлікт інтересів як найсуттєвіший корупційний ризик у сфері державної служби. Вивчаються особливості управління конфліктами інтересів на державній службі. Окреслено механізм врегулювання конфліктів інтересів та шляхи їх запобігання у сфері державного управління. The features of conflicts in area of public management and their types are considered in the article. Conflict is considered as the most essential corruption risk in area of public service. Features of conflict of interest management in public service, conflict of interest resolution mechanism and ways of their prevention in area of public management are examined.Item Управління конфліктами в організації: підходи та методи(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Пак, Наталія Т.; Pak, Nataliia; Юсковець, Ірина М.; Yuskovets, IrynaУ даній роботі розглядаються особливості управління конфліктами в сучасних організаціях. Розглянуто основні елементи та параметри організаційної культури, на які слід звернути увагу при розробці персональної системи управління конфліктами. Проаналізовано механізм впливу організаційної культури на систему управління конфліктами та ефективність організації. Описано характеристики різних типів стресу працівників підприємства як джерела конфлікту та критерії організаційної культури, яка впливає на систему управління конфліктами та постійно з нею пов’язана: ієрархія в організації, методи конфлікту управління, гнучкість, місце людини в організаційній культурі, мотивація співробітників на рівнях формування, ставлення до конфліктів в організації, ступінь регуляції діяльності співробітників, системи комунікацій. This work examines the peculiarities of conflict management in modern organizations. The main elements and parameters of organizational culture, which should be paid attention to when developing a personal conflict management system, are described. The mechanism of influence of organizational culture on the conflict management system and organizational effectiveness is considered. The characteristics of different types of stress of the company's employees as a source of conflict and the criteria of organizational culture, which affects the conflict management system and is constantly connected with it, are described: hierarchy in the organization, methods of conflict management, flexibility, the place of a person in the organizational culture, employee motivation at the formation levels , attitude to conflicts in the organization, the degree of regulation of the activities of employees, communication systems.