Browsing by Author "Parashchenko, Mariia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління системою просування товарів підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Паращенко, Марія Олегівна; Parashchenko, Mariia; Лилик, Ірина ВікторівнаУ дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на ринку. У дипломній роботі складено маркетингову характеристику підприємства WP Merchandise та проведено SWOT-аналіз . Автор дослідив цільовий ринок та провів оцінку ефективності просування товарів підприємства WP Merchandise. Також розробив заходи з удосконалення управління просуванням товарів підприємства та виконав розрахунок прогнозної ефективності заходів та пропозицій. In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of management of the company’s product promotion system on the market. The thesis contains a marketing description of the WP Merchandise enterprise and a SWOT analysis. The author researched the target market and evaluated the effectiveness of the promotion of WP Merchandise products. He also developed measures to improve the management of the promotion of the company’s goods and calculated the forecast effectiveness of measures and proposals.