Browsing by Author "Pavlenko, Kateryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове управління розвитком підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Павленко, Катерина Іванівна; Pavlenko, Kateryna; Шевченко, Олена ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина». Предметом дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства. Мета кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства на ринку. Практичне значення отриманих результатів полягає в проведення аналізу управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина» та розробці конкретних пропозицій щодо удосконалення маркетингового управління діяльністю ПрАТ «Галичина». The object of the study is the process of managing the marketing activities of Halychyna PJSC. The subject of the study is the development of recommendations for improving marketing management of enterprise development. The purpose of the qualifying master’s work is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for improving the marketing management of the enterprise’s development in the market. The practical significance of the obtained results lies in the analysis of the management of the marketing activities of PrJSC «Galichyna» and the development of specific proposals for improving the marketing management of the activities of PrJSC «Galichyna».