Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Paylodze, Ivan"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Стратегічне планування комерційної діяльності підприємств в умовах інформатизації суспільства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Пайлодзе, Іван Володимирович; Paylodze, Ivan; Манжос, Тетяна Василівна
    Об’єктом дослідження є комерційна діяльність підприємства, предметом – стратегічне планування комерційної діяльності в умовах інформатизації. Метою є аналіз стану стратегічного планування комерційної діяльності підприємства та розробка напрямів його удосконалення. Завдання: розкрити сутність комерційної діяльності; визначити підходи до стратегічного планування; виокремити особливості планування в умовах інформатизації; проаналізувати діяльність ТОВ «Нова пошта»; оцінити стан стратегічного планування; визначити напрямки підвищення ефективності; розробити стратегію з урахуванням цифрових технологій. The object of the research is commercial activity of the enterprise, the subject is strategic planning of commercial activity in the conditions of informatization. The goal is to analyze the state of strategic planning of the enterprise's commercial activity and develop directions for its improvement. Task: to reveal the essence of commercial activity; determine approaches to strategic planning; highlight the peculiarities of planning in the conditions of informatization; analyze the activities of «Nova Poshta» LLC; assess the state of strategic planning; to determine areas of efficiency improvement; develop a strategy taking into account digital technologies.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback